nedeľa 19. marca 2006

Treti galaxie

Ked sa kuknete na moj weekly chart nalavo tak zbadate dost nechutnu a zvratenu vec. Na tretom mieste Michal David. Hral mi 16 krat. Nehanbim sa za to. Priznavam, pustal som si pesnicku Treti galaxie. A nielen 16 krat. Ovela viac krat. Aj v mp3 prehravaci kazdy den minimalne 2 krat. Odkedy som tento song pocul vo filme Hostel uplne na nom "ujížďím" Za kazdeho pocasia, stavu, nalady. Jednoducho Mega hit...co dodat. Já vezu vám poselství třetí galaxie
vím, že se ptáš, kdo to je
kdo tam vlastně žije
svět jako váš možná jen
trochu čarovný je
věř nebo ne
člověk tam nejen písní je živ
zítra stejně jak dřív

Sem tady den, to se ví
že se jeden diví
prach, bláto, kouř
je to div, že jste ještě živý

proč nevoní všude les
nebo v městech jívy
proč oceán špínou řek život nechá si vzít
ááá jak v tom můžete žít

hm si si si si si si
moře aut, holé nic
pouze jejich sluha zná spoustu krás
podívej nebe zdobí druha svůj

půvab má na horách
taky si matku há já všech se ptám
proč si jen sami kazíte svět áááááá
zpátky s chutí bych vzlétl vzlétl vzlétl…

Znám hvězdu jasnou jak den
jak úsměv dívek a žen, všech nen
znám hvězdu v souhvězdí en
snad hezčí může být jen, náš sen

Ve třetí galaxii září
ta moje hvězda vzdálená
pojď blíž spolu mužem se vznést
pojď blíž já zpátky odlétám

Já vezu vám poselství třetí galaxie
věř osud váš pokud vím dneska hodně zlí je
váš starý svět spoustu let nikdo neumyje
dál rok co rok
ten váš smog uniká do vyšších sfér
ááá a to není moc fér

hm si si si si si si
moře aut, holé nic
pouze jejich sluha zná spoustu krás
podívej nebe zdobí druha svůj

půvab má na horách
taky si matku
há já všech se ptám
proč si jen sami kazíte svět áááááá
zpátky s chutí bych vzlétl vzlétl vzlétl…

znám hvězdu jasnou jak den
jak úsměv dívek a žen, všech nen
znám hvězdu v souhvězdí en
snad hezčí může být jen, náš sen

ve třetí galaxii září
ta moje hvězda vzdálená
pojď blíž spolu mužem se vznést
pojď blíž já zpátky odlétám

vítám vás třetí galaxie...

5 komentárov:

  1. kde je odkaz na poslech???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uz to tam nevidno, naskocil novy tyzden...
    Nooo odkaz na poslech som sem nechcel davat ale tak teda ked budem mat funkcny disk tak to niekam hodim.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Please help me to find and download this song, i like it very much!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Joshua Jack Johnson1. septembra 2006 o 8:32

    Please help me to find and download this song, i like it very much!!!

    OdpovedaťOdstrániť