streda 8. marca 2006

Funny stuff z dnesneho dna

Vesmirni lide v relacii pre a proti, 30 sekundove pulp fiction so zajacikmi a jedna krasna reklama. No toto video je trosku dlhsie - 26 minut, ale staci ak si kuknete prvych par sekund :) Je to relacia pre a proti - tema je mimozemstania. Ozaj neuveritelne veci dava clen vesmirnych ludi. Najprv som vybuchol...potom mi ho bolo luto...ale potom zas vybuchol a cumel na to az do konca. Fakt ze konec :)
Ak mate chvilu cas urcite si to pozrite/vypocujte.

Kratky animovany film zo zajacikmi. Moc vydarene. Do pol minuty sa podarilo napchat nejake best off sceny - pozrite, 30 sekund obetovat snad mozete...

Skvela reklama - nebudem prezradzat, stoji za pozretie. Treba mat zapnuty zvuk ide o anglictinu trosku :)

Snad sa pacilo - rozlucim sa s vami pozdravom akym sa dnes s nami rozlucil nas profesor : DO ZDIVENIA!

4 komentáre:

  1. mne sa lubi aj ta ich stranka vesmirnilide.cz ci ako to je fakt zabavicka :-))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To my sme sa minule totalne nudili na cviku, tak som len tak zo srandy nahodil page vesmirnych ludi a supovali sme sa na tom uplne najviac :D Akoze ti ludia musia mat pekelne kvalitnu travu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To asi ne, to by museli byt fakt silne modely a hulit to aspon 10 rokov viac krat za den - to vyzera skor na dlhodobe uzivanie hribov (vela vecerov travim na kozmickej lodi)...a akoze jak tam ukazoval tie obrazky...lol fakt ze zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa najviac pacil ten týpek co bol otraveny z jeho kecou, co ho kamera prepinala, tvaril sa ako by mu zo toho bolo zle a chel byjdrit absolutny nesuhlas, ale fakt obdiv. ja som zas na nasej zastavke videl týpka kt. na tabalui kde su trasy liniek razitkoval same peciatky www.vesmmirnilide.cz som mu chcel nieco povedat ale siel mu uz bus. myslím ze títo lludia su fakt iný.

    OdpovedaťOdstrániť