pondelok 17. apríla 2006

Fotoreport z poslednych dni

Zopar dni som stravil u starych rodicov na dedine takze prinasam fotecky, aspon male nahlady.
Macka v takej dost divnej polohe :) Skaderukazkadenoha...


Tak toto je uz normalnejsia poloha...


V tek skare sa skryva cmeliak...no ja by som tam na tvojom mieste nufak nestrkal :)


Lovci...otec a stary otec.


Najdena liscia lebka - mysleli sme ze po zime najdeme viac uhynutej zveri ale okrem tohto nic, ani ziadne parohy (bohuzial) akurat plno plechoviek a plastovych flasi.


Potok pri ktorom som sa celkom vyblbol s fotakom - skusal som dlhsie expozicne casy aby vznikol taky ten pekny efekt tecucej vody ale nevyslo to tak uplne ako som chcel...mozno ale nejake pokusy sem neskor dam. Zatial ale len takato normal fotka.


Lesne zatisie...je to na obrovskej skale zarastenej machom, tazko to opisat treba to vidiet a ohmatat :)


Vrchnacik od plastovej flase a v nom dve diery od malorazky. Zo stoja, oprety o strom na asi 40 metrov. Ta napravo je odo mna (Takze pozor na mna strielam presne!!!) Siel som prvy. Otec iduci po mne teda bol pod tlakom, musel trafit :) Ale nechybil a trafil pekne do stredu. Nic ine mu neostavalo ani, to by bola dost katastrofa keby netrafil...


Kvietok...kua ja chcem makro predsadku!!! :)


Vecicka na roznasanie mediciny na chate :) Snad je to vidiet zretelne, je tam zvoncek od bicykla...


Vecer na dvore...zaujimavy pasik.


Velkonocny zajko


A zopar z jeho mnoha surodencov :)


Nejaky hmyz na nejakom kvete...


Dazdove kvapky na aute


A mucha na aute :)

Tak vycerpavajuci report, inak fotiek je mrtne viac 256 mb karta stacila ledva-ledva ale toto je taka reprezentativna vzorka. Este sa s niektorymi pohram vo photoshope a casom sa tu mozno objavia.

6 komentárov:

  1. paci sa mi to (nektore) mal by si to cislovat aby som iba vypisala cisla ktorych sa mi luuubia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Da se z potoka pit??Je tam pstruh?? Kde to je??
    Vsechno hezke...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ten potok zevraj ani neni moc potokom, akurat teraz ked je tolko vela vody...ale neviem ja som bol v tychto koncinach prvykrat, hladali sme jednu chatu. Ale je tam moc krasne a znova to tam urcite navstivime cez jeleniu ruju. Takze pit neviem a pstruh urcite nie.
    Jo a kde to je, stiavnicke vrchy...blizko batoviec. To asi nepoznas, takze najblizsie mesto su asi Levice. Alebo potom kupele Dudince.

    OdpovedaťOdstrániť