utorok 4. apríla 2006

Placky z ovsenych vlociek

Opat som sa raz realizoval v kuchyni a opat som to sfotodokumentoval...Nebudem klamat, neni to ziadna slava :) Ale zjedol som to...s dzemom sa dalo.
Ide o to ze je to extremne lacne a dost vyzivne, inac by som tie vlocky ani nejedol - citim sa ako kon ked to prezuvam...
    

4 komentáre:

  1. jsou nahodou super!! A zdrave, mam jich vzdycky velkou krabici. Jinak delam je nejen jako kasi s medem, ale pouzivam je i v trochu jinem typu karbenatek.

    Kolik mleteho masa, tolik vlocek... 1:1 (pred smichanim namocit!) aby zmekly.Jinak bezny postup jako u karbenatek s tim ,ze ja pridavam jeste hodne nasekanych zampionu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nevyzera to az tak zle...ale keby som to robila ja, tak tam dam slahacku a tonu cokolady :) ale to by asi znizilo ten ucinok, co to ma mat, ze? a urcite by sa k tomu hodili cerstve jahody alebo nejaky iny "kompost"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heh no ja by som si fasirku vlockami teda nekazil :)
    Ucinok? Heh nema to mat ziadny ucinok, a mal som k tomu jahodovy lekvar...a dost...len hento je taka ilustracna fotka iba lebo potom ked som tam toho lekvaru nakydal tak uz to zle vyzeralo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hm, ale mas peknu vidlicku...

    OdpovedaťOdstrániť