piatok 21. apríla 2006

My Bonsai (Long long way)

No prave som narazil na celkom demotivujucu fotku :) Bonsaje od cca 3 rokov do cca 30... Takze ked vsetko dobre pojde tak ako 50 rocny sa dockam pekneho stromceku. Pridavam aj dve fotecky mojho hrab bonsaja - minuly tyzden vzateho z prirody. Drzte mu palce... Hm no...uvidime :)


A moj krasavec, zatial v nejakom hybernated mode no snad sa vzchopi - buduci tyzden mu kupim nejake hnojivo.
Inac ten kamen bude pravdepodobne kladivom zmenseny, snad sa mi ho podari dobre trafit.



4 komentáre:

  1. tvoj fesak vyzera pri nich ako chudobny pribuzny... :D ale ja mu rozumiem, ja sa tak nejako citim medzi spoluziackami...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boooze ale on je este maly! A nema listy, to tym...pockaj zachvilu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vydrzi ti na cely zivot blogu /ked je este maly ;))) Super !!! Bude perfektni jej sledovat jak si vede.Hezke...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No to si myslim :) Len dufam ze tie fotky bude kam davat.

    OdpovedaťOdstrániť