pondelok 6. novembra 2006

Napalovanie s total commanderom

Potreboval som rychlo napalit 2 dvd. Kedze mam cerstvo (odvcera) nainstalovany system, nero na nom este nie je. Niekde urcite aj mam instalacku co bola k napalovacke lenze ja som tie dvd potreboval napalit do 15 minut. (Co je malo na samotne napalenie a nieto este hladanie popripade tahanie nera...) Spytal som sa teda vsemocneho, vsevediaceho, milosrdneho google...Google mi poradil napalovat s total commanderom. Hned sa mi to zapacilo, stiahol som malinky 800 kb freeware plugin, jednoducho nainstaloval a skusil. Na moje velke prekvapenie vsetko slo tak ako malo ist, ziadny problem nenastal. V policku kde vyberate disky zvolite "okolite pocitace" tam "cd/dvd burner" a zvolite co chcete vypalovat. Dalej uz len skopirujete subory a date burn - hotovo, rychle, jednoduche, famozne. Mne osobne to staci, vypalujem aj tak minimalne takze tazkopadne nero sa uz na moj pocitac pravdepodobne nevrati.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára