sobota 4. novembra 2006

Sobotnajsi prispevok

Ani neviem kolko som uz bez svojho pocitaca...tyzden? Aj ked mam k dispozicii notbuk aj internet, abstinencne priznaky sa prejavuju. Brutalne mi chyba prostredie na mojom pocitaci : Prehliadac s oblubenymi strankami, forami, rss zalozkami dalej postovy klient, winamp s oblubenymi mp3-jkami, filmy, trillian s irc kanalmi...zavislost na trilliane sa zda byt extra silna, pozorujem na sebe dokonca halucinacie - aj ked tu na notbuku ziadny trillian nemam, pravidelne vidim v pravom dolnom rohu zlty blikajuci bod oznamujuci prichod novej spravy :)

Btw snival sa mi dalsi sen, jazdil som na obrovskej lodi po nejakej americkej alebo kanadskej rieke - bola tam fakt krasna priroda ale dlho som tam bludil. Na tej lodi boli so mnou aj nejaki ludia ale vobec si ich nepametam...

Na zaver este nieco co ma dnes dost pobavilo - boli sme u starych rodicov, sestra rozvijala nejake teorie ze by strasne chcela civavu (take to male zviera co nevyzera ani ako macka ani ako pes) a ake by bolo pre vsetkych super keby sme ju mali. Tvrdila ze aj ja by som s tym rad chodil von - na to stary otec zareagoval ze by som si to mohol brat so sebou na pivo, nalozit do pohara ako utopenca z octom a cibulou a odkusovat si z toho k pivu :))) Aj ked rodicia by psa v baraku v zivote nepovolili sestra to nevzdavala a spytala sa co by sa stalo kebyze civavu dostane na vianoce od kamaratov - stary otec zase raz velmi pohotovo poznamenal ze to by nebol ziadny problem a v novorocnej kapustnici by urcite nebola na skodu :)

1 komentár:

  1. to ja se branil s kolegou v hlubokem lese v malem srubu obrovskemu medvedovi. Jsou tomu dva dny, nastesti jsem se probudil, kupodivu zustal neokousanej, celej avsak zpocenej jako mys :)))))kam se podel snovy kolega mi neni znamo, mozna se obetoval ;)
    Kde na to ten mozek chodi mi neni jasny...

    OdpovedaťOdstrániť