utorok 2. januára 2007

Najlepsie filmy roku 2006 podla mna

No planoval som tu spravit nejake moje TOP toho co som v roku 2006 videl...
...jak som ale klikol na moj profil na csfd a dal zoradit podla roku vzniku filmu tak som ostal prekvapeny. Zistil som ze filmove novinky celkom zanedbavam alebo racionalne ignorujem? Neviem to je v podstate jedno. Faktom je ze v roku 2006 som z filmov s rokom vzniku 2006 dal 5* iba dvom.

Takze tramtadada TOP 2006 Movie podla knoxville.bloguje.sk je Lucky Number Slevin. Pre mna celkom neznamy film nejako som o nom nezachytil info...taky nenapadny...ale uplne ma prekvapil a velmi sa zapacil takze tak.

Dalsi 5* film je v mojom zozname Borat. Co dodat, fajn komedia - smial som sa ako blazon. A okrem toho ze je to film zabavny tak sa da podla mojho nazoru hovorit aj o istej vyskumnej hodnote :) Uplne sociologicke pozorovanie...no proste film ma zaujal a ja som dal bez vahania pat hviezdiciek.

Takze to je vsetko - ak by som mal spomenut este nejake filmy z roku 2006 ktore sice odo mna nedostali 5* ale mozem vam ich s kludnym svedomim odporucit tak by to boli Final Destination 3 a The Departed.

Na zaver vam (aj sebe) prajem v roku 2007 vela peknych filmovych zazitkov :) Dufam ze sa na csfd priblizim k magickej hranici 1000 ohodnotenych filmov.

5 komentárov:

  1. Departed bola docela pohodovka, inak mozem odporucit aj Inside Man, oboje som pzoeral v KL ked som sa nudil a od rana do vecera som vysedaval u velkeho domaceho kina, tak som videl aspon nejake novinky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo Inside Man na to som sa chystal dlho ale nejako som zabudol...pozrem.

    Btw som celkom zvedavy na tvoje celkove naklady za tych 50 dni co si tam bol, dakedy to zosumarizuj...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V kinach to tu este neni - k dvd nejsu este titulky...ale davam si to na zoznam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak Inside Man super film, celych 5* sice nedam ale dodatocne pridavam do \"vrele odporucam z 2006\"

    OdpovedaťOdstrániť