piatok 26. januára 2007

Sen o vodnej fajke a skole v horach

Po dlhej dobe som si zapametal nejake sny tak si ich zapisem...akurat dnes som dakde cital ze ked sa chce clovek naucit ovladat sny tak prve co treba je zapametat si kazdy den aspon jeden sen...dalej si v spanku uvedomit ze sa mi nieco sniva (to si aj dost casto uvedomujem ale vacsinou sa hned potom zobudim) a potom sa snazit ovplyvnovat tie sny...Sen o vodnej fajke - zvlastny...prisiel som do kuchyne kde boli rodicia a ukazovali vodnu fajku co zrovna doniesli. Velmi som sa potesil tak som si potiahol a vyfukoval dym asi minutu :) Chcel som fajcit dalej ale zobudil som sa...
Sen o skole v horach - taktiez zvlastny, taky utrzkovity sen...stal som pri nejakej horskej chate...bola tam pekna priroda, sneh, potocik...vedla mna zopar spoluziakov...sli sme na prednasku do tej chaty...cestou prichadzali nejaki dalsi spoluziaci na aute...

4 komentáre:

  1. chod u mna do Download, tam mas cesku knihu o Astralnom cestovani a je tam moznost ako ovladat svoje sny a uvedomovat si ich, moze to byt docela sranda, ja som nemal nikdy naladu ucit sa to a vacsinou ked som si uvedomil ze snivam tak velmi coskoro nasledovalo prebudenie, ale zase obcas som dokazal sen podrzat dlhsie a bola docela sranda mat vsetko na haku, ked mi odrazu doslo ze tie mrtvoly v nasom byte asi dost normalne nebudu, teprve pak zacala ta prava sranda :-) asi najjednoduchsi postup na uvedomenie si sna by malo byt vytvorit si dennu rutinu, napr. ako kazdu hodinu sa pozriet na hodinky, ak toto spravis aj v sne, tak by si mal odhalit nedokonalost ze budu ukazovat nejaky nezmyselny cas, kedze sny neupravuju detaily az tak dokonale

    inak pravidelne sa mi snivaju sny z rovnakych prostredi/lokalit, ktore v reali asi neexistuju, takze docela casto chodim na rovnake miesta co si uvedomim po prebudeni, ale docela casto mam pri snoch a ostatne aj v beznom zivote pocit deja vu, holt asi vediem stereotypny zivot :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. inak docela prca bol sen - ked ma zacali v jazere topit japonci zrovna v tom momente som sa zobudil na to ze mi zacina tiect krv z nosa (nutno podotknut ze to nie je/nebolo az take neobvykle 1-2x do mes)

    a asi len raz som sa zobudil na to ze zo snad kricim ked este pocas budenia som zacul svoj hlas uz v reali :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dik, stiahol som to - dam si to na zoznam knih ktore chcem precitat po skuskovom :) Podla toho ale co som videl ked som nakukol mi to pripadalo take moc...ivo bendovske :) Cakry a kadejake ezotericke srandy...no uvidim

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes sa mi snivali tri sny...este pocas spanku som si to uvedomoval a aj si ich pametal a bol som celkom rad ze si pametam vsetky tri a uvedomujem si ze spim a sniva sa mi...bohuzial po prebudeni nic...spomenul som si na to az teraz - a sny si nepametam - iba to co som napisal...fok

    OdpovedaťOdstrániť