pondelok 29. januára 2007

Nenapada ma nadpis

Halihalo, mam novu klavesnicu - Microsoft Digital Media Pro Keyboard (aj riesenie ako na nej sprevadzkovat ovladanie winampu) + mam pre vas jeden tip co pozerat dnes v telke ;) Najprv ten tip, dnes o 21:40 na CT2 ide rusky film Kukuška ktory som sice este nevidel ale videl som nejake ine filmy od rezisera Rogozhkina a mozem teda smelo odporucit. Konkretne svojrazne (rybo)lovy, je to taka seria komedii kvazi kamenak...taky rusky kamenak...ale inteligentnejsi, krajsi, lepsi...absurdnejsi...s krasnou prirodou a ziadnou modrou gebuzinou pre impotentov ale s VODKOU...vela vodky = prijemny zazitok ;) Odporucam, zozente si Osobennosti natsionalnoj okhoty, Osobennosti natsionalnoj okhoty v zimnij period a Osobennosti natsionalnoj rybalki.

Ku klavesnici...je fakt super, velka spokojnost - akurat som po troch dnoch pouzivania zistil, resp. rodina zistila, ze ma anglicky layout :) Cize tam neni ľščťžýáíéäňôú vyznacene na gombikoch co sposobuje rodine neprekonatelne problemy... Ale inac spokojnost velka. Tu mate fotku ako vlastne vyzera. Je trosku vacsia ale fakt super, programovatelne gombiky su fajn - pomaly si na to zvykam, ovladanie hlasitosti a winampu tiez super...gombiky makucke a nevydavaju taky zvuk podobny pisaciemu stroju ako na starej klavesnici...no skratka spokojnost.

Este mensi tip, pokial mate podobnu klavesnicu a mate problem s ovladanim winampu...nie je to neriesitelny problem. Ovladace na klavesnice od microsoftu nejako nepodporuju winamp ale jednoduche riesenie som nasiel u Rada Hulana...staci z jeho stranky stiahnut tieto subory a namapovat na ne dane klavesy.

11 komentárov:

  1. pokial viem tam kukuska by nemala mat so svojraznym rybolovom nic spolocne a nemal by to byt rozhodne vtipny film, inak dnes ide v TV myslim hodnotnejsie dielo k videniu 2220-The Godfather II. – 2/2 na JOJ, kde je k videniu Al Pacino a De Niro, ktori sa vyjma tohto filmu stretli snad uz len raz v mojom oblubenom Heat (musim vyzdvihnut rovnako vyborny soundtrack k Heat)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale ved nevravim ze to je komedia...myslel som to tak ze ten reziser by mal byt zaruka kvality...

    Godfathera by ma nenapadlo odporucat pretoze to snad kazdy videl a kto ne musi byt absolutny filmovy ignorant a nema zmysel mu hovorit o akychkolvek filmoch :)
    + je to II. 2/2 takze ked to niekto sledoval tak snad vie ze ide pokracovanie a ten kto ne to nemusi pozerat od stredu...
    (Ale inac samozrejme Godfather je skvely)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mně by u této klávesnice vadilo, že potřebné a nejvíc používané klávesy má malé (ctrl + enter) a zbytečné a nasírací (reklamní klávesy wina ta druhá) jsou zbytečně velké
    a plus spousta kláves na dvě věci

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ctrl+enter podla mna nie su az take male...na icq odosielam pomocou ctrl+enter a ziadny problem ten isty tik pouzivam bez problemov ako aj na starej klavesnici :)
    No a klavesnice na dve veci...prave kvoli nim som si ju vybral, mne vyhovuju a nezavadzaju...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja malem vyhodil sousedy (ami),kdyz se vecpali na navstevu (asi jim dosla tenn.whisky) prinesli DVD \'jackass\'. Jezis oni se tomu smeji a snad to i pokladaji za zabavu.... me bylo permanentne na bliti a po par minutach jsem odstoupil od tv a sel radeji listovat na netu...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jackass 2 som prednedavnom pozeral a JE to smiesne :) Aj ked na bliti mi samozrejme obcas bolo tiez, niekore pasaze som nepozeral radsej... Ale inac som sa obcas rehotal jak blazon...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rogozhkin je rozhodne skvely, ale Kukuška je poetický film. K tomu filmovému igorantstvu. Ja som ešte Godfathera nevidel ani sa nejako nechystám. Neťahá ma to. A Jackass na to rozhodne treba žalúdok, ale človek sa potom smeje jak blázon. Tí ktorý nemajú radi Jackass, tak im odporúčam paródi z MadTV, tam je krásne vykreslená podstata Jackass.
    http://www.youtube.com/watch?v=VV6In1K8zKk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kukuska bol krasny film...z tej prirody ja uplne nemozem...

    No a godfather...neviem no, predpokladam ze ked sa niekto zaujima o film, ma rad filmy, dobre filmy...tak sa bude zaujimat o TOP...a godfather je bezpochyby TOP patri medzi najoblubenejsie a najlepsie hodnotene filmy v databazach imdb aj csfd takze tak...ale tak samozrejme ze ked ta to netaha tak ta to netaha no, tiez niektore uspesne filmy vobec nemusim.

    Jackass - myslim ze tie prve diely boli zabavne, take od srdca :) Robili chujiny a tocili si to na kameru... Teraz je to uz cisto snaha o vytrieskanie penazi a popularitu...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ani terminátora som nevidel, a kopec vecí, ktoré videli všetci a hľa TU SOM. :)
    V jackass je podľa mňa najzábavnejšie keď si dajú masky tých starcov a potom robia somariny. To sa človek nasmeje.

    Ale MONTY PYTHON je aj tak najlepší, God Father, aj keď je to iný žáner sa môže strčiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ved ok, ani ja som nevidel terminatora...ani lord of the rings...ani niektore tie kreslene megahity co su teraz v mode...ale godfather je godfather :)

    Ano monthy pythons su skveli, flying circus je v mojom osobnom TOP...
    http://www.csfd.cz/uzivatele.php?viceouzivateli=7195&zobrazit=profil
    fakt ze oni su neprekonatelni, uplne mi zmenili pohlad na zabavu v tv (zda sa mi ze vsetko je uz len napodobnenina starych monthy pythons) ale aj na svet celkovo...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja som pri Pythonoch pochopil, ze sociologia, ktoru studujem, im ani po paty nesiaha, co sa tyka studia spolocnosti :))
    A preto ju teraz nemam rad.

    OdpovedaťOdstrániť