nedeľa 14. januára 2007

TéVé Vrece

Som zvyknuty na primitivne reklamy...ale toto ma dostalo...to ani nebol smiech - to bolo dusenie...slo mi o zivot!!!
Odfotil som to - bolo to v nejom casopise...

3 komentáre:

  1. do prirody, chodis? fotis zvieratka? ted asi hlad nemaji je tepla zima (u vas)neco zase prihod na fotoblog, hah?Ja vcera \'potkal\" na silnici srazenyho jelena, takovej krasnej kousek...hm
    Uspesny zaver tydne do SK

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V prirode som nebol od posledneho prispevku vo fotoblogu...trosku od ruky je to z bratislavy :) Jo a taktiez ma teraz celkom zamestnava skuskove takze tak :)
    Zvierata bohuzial moc nefotim kedze nemam objektiv...a bez poriadneho objektivu so zoomom sa to neda...museli by byt zvery az abnormalne blizko aby bolo vidno viac nez len machulu

    OdpovedaťOdstrániť