streda 21. februára 2007

C23H28O8

Takze dnes som skakal bungee jumping medzi realitami a casopriestormi... Pozeral som sa pritom na svet z uplne ineho uhla...a pochopil jednu vec. Nieco o tomto svete, vec ktoru si myslim ze vie len malo ludi...oznacil by som to za uzasne, prevratne, sokujuce zistenie.

Bohuzial neviem uz co to bolo ale bolo to strasne smiesne, v zivote som sa tak nesmial... Prirovnal by som to k niecomu takemu, ako keby ste zrazu zistili po XX rokoch vasho zivota ze ste vlastne cernoch a nie beloch...viete si to predstavit? Tak to vynasobte lubovolnym cislom vacsim ako 4000 = tak nejak som sa citil no...moc ste sa asi nedozvedeli, skoda - mozno nabuduce ;)

5 komentárov:

  1. Ja som niekedy na podobné zistenie prišiel. A neviem či to bolo násobené až 4000mi. Ono je to samoosebe smiešne dosť. Lebo som prišiel nato, že všetko je zbytočné a keby to až tak úplne zbytočné nebolo, tak je to minimálne na maximálny smiech. A odvtedy mi je smutno :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ska pastora :-) pěkně jste si popovídali?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ;)
    Hehe niekto to aj pochopil :) Ano ano pekne sme si popovidali, ale to uz bolo davno...odvtedy sme sa uz aj pohadali heh.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stačily lístečky nebo extrakt?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 5x...ale to bolo zlozitejsie, to je na dlhsiu diskusiu :)

    OdpovedaťOdstrániť