nedeľa 25. februára 2007

Pochodom vchod

Videli ste niekedy pochodovat slovenskych vojakov?Ja zrovna dnes v telke...

Na TA3 uz naobed aspon tri krat hlasili ze zachvilu doletia a budu to davat v priamom prenose, normalne ze som cakal ze to bude nieco ako ked doleteli hokejisti - ze ich tam budu cakat davy ludi...trosku to prehanali podla mna ale ne o tom som chcel.

Neskor som videl kusok z toho priletu alebo odletu alebo neviem co to bolo ale ide o to ako pochodovali. To ze sa niektori obzerali po druhych kam sa vlastne ide by mi nevadilo ale celkovo ten sposob pochodovania! Zevraj sa to menilo kvoli tomu aby sa to nepodobalo na rusov ako kedysi...ale toto, toto bolo podla mna otrasne. Neviem, tazko to popisat bol to taky kacaci/kachni typ pochodovania...ako keby mali gule jak medicimbaly...dost nepekne podla mna.

Nejaky priklad "pekneho" pochodovania. Pekneho v uvodzovkach lebo si nie som uplne isty ci sa da pri takych veciach hovorit o krase, estetike ale to neriesim teraz.

A ked sme uz pri armade tak tu je skvela vec - Kalinka v podani ruskeho armadneho zboru a leningradskych kovbojov :) Vynikajuca vec, odporucam...som si zohnal viac pesniciek od daneho telesa, celkom sa mi paci...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára