utorok 6. februára 2007

Neskutocne video

Pre mna jedno z najlepsich funny videi vobec...zasekol som sa na tom niekolko desiatok minut...dokolecka, dokola! Urcite si pozrite...http://www.youtube.com/watch?v=13UhYFRucyc
A pri tom som nan na youtube natrafil uplnou nahodou...

Kukam ze som tu hodnu chvilu nic nenapisal - nestiham. Ale tak aspon nieco : bol som dnes v bufete v STU a maju tam brutalnu drzkovu polievku :) Len za 30 sk pricom tanier je taky poriadny valov, slusne sa z toho clovek naje... Zas ale vedla bufetu je obchod s knihami a je to fakt odpudive prostredie - fyzika, matematika, statika, zvaranie a neviem co...aj ti studenti tam vyzerali chudaci taki zniceni...bueee nechcel by som.

2 komentáre:

  1. 30Sk za polievku je riadne predrazene, pamatam si ze v stravovni Eurest pre zamestnancov SRo hned vedla (ale aj kohokolvek ineho) maju polievky snad za 15Sk a bezne aj v dahsich restikach kde maju denne menu su polievky po 20-35Sk, takze 30Sk je skor riadne draha polievka (obzvlast na Drzkovu)

    dost kvalitne a slusne polievky robia v Bakchuse oproti Min. zahr. veci a tiez mi chutili aj v Antiku hned vedla haly hl.zel.st. v BA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ide o to ze je jej mrtne vela, zjem ju a som plny... Inac polievky vobec nejem ale tato je normal nahrada celeho obeda. Ale stravovnu Eurest kuknem, dik za tip.

    OdpovedaťOdstrániť