piatok 9. februára 2007

Dost nepekny sen o agresivnom knoxovi

Dnes dalsi sen...bol som pred mojou starou zakladnou skolou s otcom, sestrou a nejakou babou (zdalo sa ze nejakou sestrinou kamaratkou)Sedeli sme v aute a otec jazdil... Zachvilu otec vystupil a trochu sa vzdialil od auta, neviem naco - vyzeralo to ze siel fajcit (v skutocnosti nefajci) co vyuzila neznama dievcina (asi sestrina kamaratka), presadla si dopredu a zacala jazdit. Nemala este vek na vodicak a jazdila jak drbnuta co ma dost sralo a viditelne aj otca takze som jej hovoril nech zastane...nepocuvala...potom prisla dost nepekna cast sna...kedze som ju nevedel zastavit, zacal som jej tlacit na nervovy bod za uchom :) Muselo ju to dost bolet ale vydrzala jazdit este hodnu chvilu...nakoniec zastavila a ja som zatiahol rucnu brzdu. Cely sen (okrem mna) vsetci mlcali, nekomunikovali ani verbalne ani neverbalne...vobec...zaujimave.

2 komentáre:

  1. hm, to ja som bol dnes akurat v Thajsku, kde sme mali stastie na nejaku cestovku ktora doletela miesto planu nie priamo do BKK ale 50km odtial, no a hladaj v tej diere spoj, najlepsie na tom bolo, ze sa stratila aj batozina, ale mal som svoju ladvinku takze som to mal vcelku na haku a babka na ulici ktorej som sa pytal na cestu na bus. stanicu a nahodou splechol ci \"dolava?\" odpovedala \"dolava\" ze je busova a \"right\" nejaka hlavna, asi zeleznicna, celkom ma to pouzitie slovenskeho slovicka pobavilo, inak tradicne cestovanie s Cechmi :-) bolo fajn po case zase byt spat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som dnes nieco riesil z nejakou zenskou a nic si nepametam. Inac ten tlak na nervovy bod je celkom sranda a podla mna to moze mat nejaky vyznam ... ale aky :(

    OdpovedaťOdstrániť