nedeľa 30. septembra 2007

September 2007

na divnej stavbe, vymknutie sa, na chate, niekto je za dverami, varenie vo vani, zasa v mori, v starej zs, bike po sjk, vysnivany objekt, na dovolenku, jazda busom, v kostole, pirsingovy ksicht, inverzia, utok sprava, strata puzdra, zirinovsky - zeman, hodinky, 1. septembra na divnej stavbe, vymknutie sa,
Snivalo sa mi ze som bol na nejakej divnej stavbe...vela som toho zabudol. Obzeral som si ju, bolo tam vela schodov...
Chcel som si zapisat sen...isiel som von z bytu a zabuchol dvere. Potom som zistil ze nemam kluce. Rozmyslal som kto by mohol mat nahradne kluce...

5. septembra na chate,
Bol som na nejakej chate...bola dost vysoka z jednej strany a odtial sa skakalo. Neviem ci s padakom alebo len tak ale vsetci skakali a na rad som mal prist aj ja. Zatial este ale skakali len ostatni. Pametam si ze ma niekto zavolal dole pod chatu kde su vlky, siel som a videl nieco co skor pripominalo psa tak som povedal ze to neni vlk. Vtedy zavyl a zacal nahanat nejakeho maleho kona, tak som uznal ze to bude vlk. S niekym som rozmyslal ze odideme s chaty a pojdeme stanovat von medzi vlky. Niekto sa ma pytal kolko mam rokov, ked som odpovedal bol prekvapeny. Potom niekto prisiel na chatu...pytali sa nieco o skakani, potom sa niekto opytal ci maju dole v obchode "saučiky" alebo jak sa to vola ale je to ta top dobrotka ktoru som opisoval na ukrajine. Chystal som sa hore na skok...

6. septembra niekto je za dverami, varenie vo vani,
Celkom strasidelny sen, bol som doma...pozrel som sa cez kukatko v dverach a v tme som videl zensku postavu. Taku dost zvlastnu, strasidelnu ale vyzyvavu. Bola ale tma, myslel som ze to je pasca aby som otvoril dvere a niekto by z tmy vyskocil a prepadli by ma. Po chvili som sa siel pozret znova lebo som pocul ze niekto siel, svietilo sa a bolo teda uz vsetko vidno. Otvoril som dvere...sla dovnutra...nepametam si co bolo dalej :( Asi som sa zobudil...
Dalsi sen, siel som nieco varit. Uz si nepametam co. Sadol som si teda do vane, napustil vodu a pridaval podla receptu najprv tekute mydlo, potom trebalo nejaky vanish alebo perwol...to som nemal...hm dost zvlastny sen.

9. septembra zasa v mori,
Bol som niekde pri mori, vyzeralo to ako rjibace...potapal som sa a zrazu okolo mna presiel autobus...chcel som sa rychlo vynorit a pochopit wtf ale hore sama voda...nakoniec som sa vynoril uz takmer v bezvedomi, ani som nevidel. Po chvili som napravo zbadal velku lod a za nou este vacsu, najvacsiu na svete...vacsia ako tanker ale vyletna, plna ludi...zvlastne.

12.septembra v starej zs, bike po sjk, vysnivany objekt,
Bol som na starej zs a...nepametam si co som tam robil absolutne, pametam si schody a nejaku mladu ucitelku v sukni a bielych cipkovanych nohavickach.
V dalsom sne som jazdil na biku po sade janka krala...dost rychlo, zazerali po mne nejaki hajzlici, skoro som nevybral jednu zakrutu a siel okolo nejakych hrajucich sa deti ktore hovorili po rusky...
V dalsom sne...ten bol zvlastny vela som toho zabudol ale viem ze v nom bol objekt ktory som uz par dni chcel aby tam bol. Potom tam bola dalsia zena, neviem vobec mozno madonna? A este stvrta osoba...boli sme v nejakej divnej budove, v divnej izbe...vsetci styria sme lezali vedla seba...vysnivany objekt bola naha a postavila sa a sla k dveram. Prehovaral som ju...nejak sa mi to nedarilo ale aj to prehovaranie nebolo zle :) Ale velmi divny sen...

14. septembra na dovolenku, jazda busom,
Sedel som s rodinou v nejakej restauracii a dozvedeli sme sa ze pojdeme niekam na dovolenku. Ehm thats all.
Druhy sen : bol som niekde v zahranici a povedali mi ze budem soferovat autobus naspat. Autobus bol zlty...sadol som a rozbehol sa, siel som strasne rychlo stale...ale perfektne...miestami uplne tesnotky okolo obrubnikov a stien a ludi...som sa dost bal ale siel som v pohode az som zabludil do nejakej ulicky...dufal som ze smeruje von z mesta ale koncila a zrazu som po nej siel na bicykli...na konci bolo dievca, chcel som sa spytat na cestu. Ked som sa prisiel zjavilo sa tam vela deti, kukali na mna a pytali sa co to preboha mam - co tu robim na bicykli? Nehovorili slovensky, neviem po aky hovorili. Odisli, potom presla este jedna skupinka a ostal som tam stat sam totalne dezorientovany medzi stromami, kopcom a domami.

17. septembra v kostole,
Bol som v nejakom kostole aj s rodinou...spali...spali vedla nich aj nejaki ini cudzi ludia. Stretol som farara a spytal sa na moje vierovyznanie. Povedal som ze ziadne...nemas ziadnu vieru? Spytal sa...vieru mam ale nemam nabozenstvo, odpovedal som ja. Povedal na to nieco nie az tak hlupe, naopak zdalo sa mi to celkom mudre ale uz si to nepametam...

22. septembra pirsingovy ksicht,
Nestihol som rano zapisat a zabudol, ale bol som s dvoma zenami a bolo to fajn :) Jedna mala brutal dopirsingovany ksicht, uplne ze najviac...

23. septembra inverzia, utok sprava,
Noc v stane, rano som mal nastaveny budik a chcel ist pocuvat jeleniu ruju a pozerat na inverziu. Snivalo sa mi zopar snov, zapametal som si dva. V jednom som videl ze je inverzia tak som sa rychlo zacal obliekat, obliekal som sa obliekal uplne sa snazil a ked som sa obliekol a siel von zo stanu - zobudil som sa. V dalsom sne na mna z pravej strany stanu nieco padlo a ja som nevladal to zdvihnut, bojoval som s tym, nechapal co to je...celkom neprijemne.

24. septembra strata puzdra,
Neviem kde som bol, nejako som musel odovzdat noz. Ked mi ho vracali - vratili mi iny. Opravil som ich a vratili mi moj ale s inym puzdrom. Este nejakych 2-3 krat mi ho vymenili ale stale to nebolo moje rucne site kozene puzdro...mal som nervy.

25. septembra zirinovsky - zeman,
Snivalo sa mi nieco o zirinovskom...ale vyzeral aj rozpraval ako zeman...

28. septembra hodinky,
Niekto pri mne niekde sedel a predaval mi hodinky. Boli fajn, s meracom tepu...ake som chcel. Povedal ze 300...pozrel som prekvapene a povedal 100. Bol som rad - super cena ale zobudil som sa :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára