sobota 1. septembra 2007

Chudobny august

divny sen v prirode a navrat domov, cesta do zoo, tucna zena, ukrajina, vizie vo vlaku, biele vino. V auguste len tychto par snov kedze na ukrajine sa mi moc nesnivalo a aj po navrate som sa zatial nedokazal dostat do starych kolaji...

1. augusta divny sen v prirode a navrat domov,
Bol som dakde v prirode...skusalo tam pristat lietadlo ale nepodarilo sa a ledva ledva ze nenarazilo do kopca. Potom spravilo otocku a skusilo to na druhom mieste ale to uz som nejako nezachytil, nepametam si. Dakde som siel, nejaky magor do mna zacal skakat. Neviem uz kvoli comu. Chytil ma pod krk, bol velmi slaby nejako som ho zvladol...potom som dakde stretol J. Vravel ze pracuje, rozpravali sme sa neviem o com. Potom si pametam na cestu domov. Uz v petrzalke, siel som s nejakou skupinou ludi. Bola tam daka strasna satanistka taka uplne zmalovana. Vsetci sme boli taki rozradosteni, skakali a behali sme. Vravel som satanistke ze je upirka lebo je taka namalovana a ma aj krv v ustach...nemala, mala len take cervene usta namalovane. Divne...uz tesne pred mojim barakom bolo brutalne vela bahna...sme sa brodili v nom ako v snehu. Potom som zbadal nejake auto ktore pred takym tym spomalovacom ked spomalilo tak uz potom nan nedokazalo vyjst, vzdy sa smyklo na pravu stranu. Rozmyslal som ci mu mam ist pomoct, ci to ma vyznam v takom blate...

4. augusta cesta do zoo, tucna zena,
Siel som do zoo...bludil som, bratislava bola uplne inak usporiadana...dakde som zabludil a nevedel som sa dostat naspat. Na jednej ulici nieco rekonstruovali a na ulici bol taky tunel z driev na ktorom bolo lesenie a aby na ludi nepadali veci no proste take ako byvalo dost casto v meste barskde. Prepadli ma tam...resp. iba jeden clovek zo styroch sa nejako do mna pustil...moc si to nepametam. Pametam si este, ale to uz bol asi druhy sen - nieco o nejakej tucnej zene...nieco som s nou mal mat, aj som chcel ale nejak z toho nakoniec nic nebolo.

7. az 21. augusta ukrajina, vizie vo vlaku,
Pocas cesty na krym, najprv sen o ukrajine. Dost som si ho pametal ale nechcelo sa mi to zapisovat, bolo to o tom ze sme sli na ukrajinu a bol tam nejaky problem...dost zivy sen a fakt podrobne som si ho pametal...bol som prekvapeny ze sa mi to podarilo vo vlaku. Dalej som mal vo vlaku pocas jednej cesty viacero snov...take vizie pocas mikrospankov, zdriemnuti...vzdy som mal nejaku vacsinou zlu viziu co sa stane pocas cesty...alebo tak nejak...

27. augusta biele vino,
Mam pocit ze bolo viac snov ale zapametal som si iba tento. Bol som u starych rodicov a pili sme nejake specialne biele vino. Ne normal biele ale uplne biele...bol to taky zvlastny sen, zrazu som sa v nom prebudil a sesternicin frajer vravel ze ideme po to biele vino do Cilistova. Povedal som ze ved ho uz mame ze sme ho pili predsa ale uvedomil som si ze to sa mi len snivalo. Vstal som, ukazal mi mapu a ja som nasiel Cilistov kusok od dediny starych rodicov - v skutocnosti tam vobec nelezi, je to v uplne inej casti slovenska. Dedina alebo mesto alebo co to je bola na okraji mapy, ked som prevratil stranu a hladal pokracovanie bolo to take zvlastne...nevedeli sme kde presne tam to mame kupit, povedal som ze uvidime tabulu alebo sa spytame ze to bude v pohode.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára