štvrtok 13. septembra 2007

Uz viem co chcem byt

Ano, pravdepodobne hned po skonceni VS sa stanem ciganom!Pozeral som film Transylvania...pacil sa mi, pripomenul mi trochu moje cestovanie po ukrajine. Soundtrack je zaujimavy, najma jedna pesnicka je totalne uzasna, namotal som sa na nu strasne...ach jaj. Takze som sa rozhodol ze v buducnosti konvertujem na cigana a pojdem do rumunska, konecne mam nejaky plan ako zodpovedny dospely clovek...som na seba hrdy!

Tuto som kusok z filmu vystrihol, pocuvajte tu neskutocnu pesnicku na ktoru som sa tak namotal a pozerajte sa na najsexi luskanie prstami v historii kinematografie a fajnove tanecky od cigosa v rozhodcovskom drese.


Tuto mozte kuknut aj trailer, tam je tiez pekna pesnicka no skratka kuknite si a pocuvajte ked mate take radi. Soi more.

6 komentárov:

  1. A hlavně - být cigánem je celkem výhodné zaměstnání.. člověk si vydělá docela dost peněz na těch sociálních dávkách a tak.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja budem hrdy cigan ne taky prasivy jak u nas/vas ze narobia kopu deciek aby za nich dostavali prachy...hlavne ja moc penazi ani nebudem potrebovat...ale tak samozrejme ked bude moznost trochu podviest, okradnut gadzov alebo gadzovsky stat tak to urobim, to patri k nasej mentalite, kulture...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. olassky cigan??
    a v com spociva tvoja priprava na tuto zmenu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja sa nemusim na to pripravovat, to je vo mne chapes gadzo? to som ja! ja to mam v zilach a v genoch...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No nepredbiehajme, nie je to este iste ale uz sa pracuje na tom ved vies ze sa dost venujem hre na drumblu...my cigani mame hudbu v krvi takze kazdy sme vlastne uz od narodenia muzikant...

    OdpovedaťOdstrániť