piatok 26. októbra 2007

IT Crowd

Skvely serial - fakt som sa uz dlho tak nenasmial!Jedina chybicka ze je zatial len 12 dielov, stredu v skole som videl prvych 5, predvcerom dopozeral siesty a vcera som zhltol zvysnych 6 po sebe. Toto sa mi este nestalo pri ziadnom seriali zeby som sa tak zmotal.

$$OBR287171$$

O co vlastne ide, o toto. Ja som samozrejme o tom pocul uz davnejsie a viackrat ale nejako som to ignoroval, neviem preco. Pritom to je uplne skvely serial, skveli herci...no proste ja to zerem! To je vsetko, nebudem viac pisat - pozrite si to!!!

1 komentár:

  1. ja som to videla uz pred rokom ci viac a pozrela som to na jeden raz a je to uplne asi najlepsi serial aky som kedy videla, aj ked sa asi tazko da hovorit o skutocnom serialy a nemal si to ignorovat, vraj to inak rpesatli natacat, preto tak malo dielov, ale udajne by malo byt pokracovanie, co by som sa dost potesila, lebo fakt sa mi to pacilo

    OdpovedaťOdstrániť