piatok 19. októbra 2007

Marian Varga

Konecne som zohnal album Konvergencie od Collegium musicum...fantasticke...genialne...vobec som necakal ze nieco slovenske a tak stare moze byt tak neskutocne skvele, psychedelicke...normalne som tym albumom nadseny a pocitujem istu hrdost na to ze to su slovaci, v podstate je/bola to asi jedina slovenska skupina na ktoru mozem byt hrdy.

Pocuval som toto veledielo rano cestou v autobuse...utekajuca krajina, vychod slnka a do toho Hommage a J.S.Bach = az priam mysticky zazitok.

Varga je genius!

Nejake ukazky na youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=zFEEfABYBfk - trocha horsia kvalita
http://www.youtube.com/watch?v=la76i0Z4YCA - od 37 sekundy zacina strasna divocina, neviete niekto co to je za skladbu? (Je to zaver Suity po tisic a jednej noci, vdaka Arthurovi Dentovi za info!) Potom aj to na konci zo Sebanom je fajn...

$$OBR285150$$

3 komentáre:

  1. Zažila jsem jejich psychedelický koncert v Beskydech, kdysi dávno, někdy v roce 75, na Pustevnách, na Letnicích mládeže, všichni nějak přepití pivem, seděli jsme na takové svažité louce, dole jeviště, a tam Marian Varga, šílel za varhanami, na té louce sucho, okolo clony toho nejhustšího deště, jako by ta louka byla zamčená, jedna z nejšílenějších věcí a nejmystičtějších věcí, kterou jsem kdy zažila, děkuji za připomínku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na vargu som bol myslim dvakrat
    ale tuto v brne ako jednu skladbu hral, tak to bolo cisto ako z pekla z coho vyplyva ze v pekle musi byt fajne strasidelne a dobre tam basy hraju

    OdpovedaťOdstrániť