streda 31. októbra 2007

Podpriemerny snovy oktober 2007

hlck, pedikura, milion a jeden youtube sen, sracky, diviak v privese, zub, vodicak v ****, globalna ludska fajka, dievca na horizonte ciernej diery, volovina vo vrecku, 2. oktobra hlck, pedikura,
Hlck...pozorovanie z podrepu a potom stojka atd...lol
Bol som na pedikure...aj ked som nikdy na takom niecom nebol v skutocnosti. Sadol som si na stolicku, teta sa ma spytala sa ma jakto ze mam take strasne nechty...povedal som ze to preto lebo si ich striham stikatkom. Namocila mi ich do nejakeho roztoku...som myslel ze to bude len zaciatok ale po chvili povedala ze to je vsetko, mozem ist :)

4. oktobra milion a jeden youtube sen,
Milion snov, strach a hroza...pametam si jeden ked som ako keby zil v youtube videu...proste som sa pozeral na moj zivot...bol som unaveny tak som pustil spiaceho knoxa...pozeral som sa na video ako spim a zrazu mi doslo hups to co je za blbost? To nemozem byt ja to je nejaka haluz...

9. oktobra sracky,
Sracky, hovna...fuj, cital som asi nevhodnu story pred spanim...

15. oktobra diviak v privese,
Najprv falosne prebudenie potom sen o ktorom som potom nevedel ci to bol sen alebo realita resp. ako to mohol byt sen ked som bol hore? Bol som v prirode v nejakom obytnom privese s otcom, sestrou a starym otcom. Pozeral som sa z okna na prirodu, zbadal som nejaku machulu...zaostril som a bol to diviak. Potom som zbadal dalsieho beziaceho...siel som za otcom povedat mu to, pozreli sme sa a ten beziaci stale bezal smerom na nas. Napadlo ma ze vbehne do privesu cez otvorene dvere ale okamzite som to zavrhol ako hlupost, to sa predsa nemoze stat. Zachvilocku bol vnutri a behal po sedackach, trochu sme sa zlakli potom vyskocil na sestru...chytil som diviaka a ako herkules odhodil na zem a potom dva krat kopol a vrazil mu pestou :)

18. oktobra zub,
Cez den som si spomenul na sen o vypadnutom resp. vylomenom zube...dost ma to bolelo a bolo to nechutne...hnusny sen.

23. oktobra vodicak v ****,
Zaparkoval som pod domov, za mnou sused kamos aj s jeho otcom. Jeho otec prisiel ku mne a nejako ma zacal kontrolovat ako keby bol policajt aj ked neni. Dopadlo to tak ze mi kvoli niecomu zobral vodicak, mal som strasne nervy ako som siel domov tak som nadaval a kopal a udieral do dveri pastou...ujo sa uprimne cudoval preco som taky nasraty :) Divny sen...

26. oktobra globalna ludska fajka,
Take zvlastne snivanie pocas prebudzania, vela som si toho ale nezapametal. Bol som asi niekde v nejakom podniku pri stole...riesili sme nieco take ze zostatnenie vsetkych zien...ze by boli majetkom vsetkych obcanov, muzov...tak ako to zevraj chceli komunisti dakedy...lol...potom sme sa cez to dostali ale uz neviem presne k comu a pametam si len ze som to oznacil terminom "Globalna ludska fajka"...a zobudil sa.

28. oktobra dievca na horizonte ciernej diery, volovina vo vrecku,
Nieco o dievcati v ciernych satach, s ciernymi vlasmi...ktora mala vela seba aj priatela...myslim ze ju aj drzal za ruku ale ja som to nejako ignoroval, dievca bolo krasne...bozkavali sme sa a po chvile sa stratila...v casopriestore, ako keby na horizonte ciernej diery...(hm pozeral som serial o Hawkingovych teoriach kde to bolo :)) Dost ma sralo ze sa stratila, mohlo to byt zaujimave...myslim ze som mal tu chvilocku predtym nez sa stratila mal aj luciditu!
Druhy sen bol taka somarina, mal som vo vrecku nieco...vybral som to a bolo to take male, otvoril som to a bola to nejaka nalepka...bolo tam naznacene ze sa to ma nalepit na bradu a koniec zapalit...bola to vlastne taka aromaticka sviecka na bradu LOL dost somarina...myslel som ze to je nieco uplne ine, co sa dava na inu cast tela...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára