štvrtok 25. októbra 2007

Od rana pocujem hlasy

zvnutra mojej hlavy... kebyze aspon hovoria normalne ale oni kricia! Ale koho je to chyba? Moja...
Co s tym? Co tak si zatlct klincek do hlavy?
Treba viac rozmyslat...hlavou...a hlavne pametat si to...tak!

Co este dodat, neviem tato situacia by sa dala zhrnut aj prislovim "z kaluze rovno do hovna"...nieco na tom jin jang asi bude...

Rozmyslam ako by sa dalo technicky zrealizovat nieco take ze by ste ma mohli od vasho pocitaca cez tuto stranku kopnut alebo vlepit facku...

To boli slova bozie, howgh!

4 komentáre:

  1. Mozno by nebolo odveci navstivit doktora :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. integra : to je len dobre, ani nechci radsej!

    marcel : ja by som aj siel mozno keby bol nejaky odbornik ktoremu by som veril, inac by som sa bal ze si ma nechaju a nadopuju kto vie cim a nechaju navzdy...ale myslim ze to zvladnem aj samoliecbou.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na co pises potom veci ked nechces aby tomu ludia rozumeli...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak pre seba, aby mi bolo lepsie - proste take vygrcanie sa...chapes. A aby udalost nezanikla v historii ale bola tu zaznamenana :)

    OdpovedaťOdstrániť