piatok 2. novembra 2007

Aky chcem hrob

Trochu som premyslal ked som v tychto dnoch prechadzal okolo vsetkych tych miest posledneho odpocinku... Prisiel som na to ze predstava lezat na cintorine ma teda vobec nelaka. Ake prekvapujuce, vsak? Ano, to asi nikoho...ale myslim to tak ze by som si nezelal byt pochovany na klasickom gycovom cintorine za tazke prachy, mat svoje presne vyhradene miestecko, sviecky z tesca a umele kvety.

Moja predstava je les. Chcel by som najst pekne miesto, kde ked za mnou niekto pojde tak pojde po peknej cesticke, na ktorej sa nevyhne nejakym peknym vyhladom, zatisiam - ziadne auta, zapchy a blazninec. Proste chcem (mozno vela) ale aby sa z chodenia na moj hrob nestala rutina, neprijemna povinnost, aby tam nikto nebol dotlaceny socialnym tlakom...fuj. Maximalne tak dotlaceny mnou aby vypadol z mesta a siel sa trochu prejst do prirody a stravit tam pekne chvile.

Na hrobe chcem mat urcite zasadeny strom...paci sa mi predstava ze tie moje molekuly a energia budu prudit stromom...budem rast, kvitnut...

To je tak asi vsetko...nejaky kamen s info? Moze byt, ale nejaky nenapadny...potom uz len travicka, kvetinky...no snad nechcem tak vela.

(pé es : nee, nechystam sa umriet)

2 komentáre:

  1. nenapada ma vobec to meno, javi sa mi ze zacinalo na h... mozno hundertwasser, ale vobec si niesom isty
    no a tento neznamy ujo prisiel na myslienku pochovat cloveka v platenom vreci a zakopat ho pol metra az meter pod zem a tesne nad neho zasadit strom aby mohol z hnijuceho tela cerpat ziviny

    clovek si hovori ze super napad, ale len sa treba pozriet na regulacie tykajuce sa pochovavania a hned ho prejde chut na experimenty... ved je to clovek, nemozeme s nim zachadzat ako s hnojom

    aj ked vieme kde je pravda, humanisti trhnite si!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano, jasne nad tym som tiez rozmyslal ze by to asi tak lahko neslo...oficialne by sa to dalo asi len z popolom takto spravit ale to uz by nebolo ono takze budem trvat na tomto a aspon pribuznym zabezpecim nejaku srandu a adrenalin pri porusovani zakona.

    OdpovedaťOdstrániť