pondelok 26. novembra 2007

Hayley Westenra

Taky maly hudobny tip...ktory prekvapuje aj mna sameho!
Hayley Westenra Sopranistky rozdelujem do dvoch kategorii - take ktore ked pocujem tak sa strhnem, zvrastim tvar a pytam sa "co ta pica tak vresti, kto to ma pocuvat sak to je nechutne?" a na take pri ktorych pocuti privriem oci a necham sa hladit tym nadhernym zamatovym cistuckym hlaskom.

Ano, Hayley Westenra patri do druhej kategorie. Navyse je mlada a krasna. Takuto hudbu sice moc nepocuvam ale do jej hlasu som sa proste zamiloval, vyhravaju mi tu jej albumy Odyssey a Treasure...planujem sa poobzerat aj po zvysnych. Vypocujte si napr. Prayer alebo znamu May it Be alebo hocijaku inu z youtube, ma ich tam dost.

No a pecka je ze dievca ma 20 rokov, dobre ne? Ma moj obdiv...

Oficialna stranka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára