piatok 30. novembra 2007

November 2007

Tento mesiac ziadny LD, este menej zapametanych snov, dokonca uz rozmyslam ze sa na to vykaslem...trocha som demotivovany. 3. novembra hadka s majitelom,
Sli sme vedla domcekov...po skutocnej ulici v piestanoch, po ktorej sme v ten den aj sli. Otec odtrhol nieco zo stromu ktory trcal z jednej zahrady...a zacal vypravat o nejakom recepte alebo co. Do toho receptu slo aj to co odtrhol z ihlicnateho stromu. Prisiel majitel a zacal picovat ci nemozeme ist varit niekde inde. Otec zacal ze on predsa moze stat hocikde ze to neni jeho chodnik a blbosti... Nezmyselny sen celkom, na konci tusim majitel povedal ze ma lepsi recept...

4. novembra tri zabudnute sny,
Tri sny ale zabudol som vsetko...hral som s niekym nejake kocky pri posteli a potom niekam padli...potom nejaky sex...neviem...minimalne tie dva som si pametal lepsie ale uz som zabudol.

10. novembra freud,
Bol som v nejakom obchode, nieco kupoval...a nejako doslo na Freuda - predavacka si nevedela spomenut na jeho meno. Krstne. Ani ja, stale mi behalo hlavou PETER...lol peter freud, no ale na koniec som si spomenul a hrdo jej povedal Sigmund lenze ona sa tvarila akokeby nic, vobec to neocenila...ten Freud nebol nahoda, spominal ho profak v skole predvcerom a spomenuty bol aj v sitcome black books ktory pozeram.

11. novembra moonwalk, bonnie a clyde,
Predvadzal som niekomu moonwalk...celkom mi to slo, lepsie ako v skutocnosti. Dalsi sen bol sialeny, strielala po mne nejaka zena. Trochu pri sebe, cierne vlasy...trochu pripominala jednu staru kamaratku. Nahanal som ju autom, zrazu som mal na sedadle spolujazdca zbran...nejaku fantasy zbran, vyzerala ako nejaky stitkovac ale strielala davkou ako samopal. Chytil som ju na pumpe, vonku boli sprchy a sprchovala sa. Zakradal som sa zo zbranou v ruke, vyskocil spoza rohu a strielal...nic jej to nerobilo, na hrudi kam som mieril nemala vobec ziadne znamky zasahu. Nejako sme sa udobrili, zrazu sa zmenila na krajsiu, starsiu zenu...s inymi - rysavymi a dlhsimi vlasmi...potom sme sa chvilku udobrovali ale rychlo som sa zobudil :(

13. novembra :(,
Prijemna chvilka s neznamym dievcatom v obyvacke...nevidel som jej do tvare...prerusene budikom.

18. novembra znova na ukrajine,
Rano cestou domov som spal v buse, ked som dosiel domov som spal zas...a vecer som si spomenul na sen ktory neviem kedy sa mi snival ale viem ze som bol spat na kryme, ze som si len tak odskocil na tyzden tam...lebo tu je zima a celkovo napicu...takze tak.

29. novembra fok,
Nejake je to cele naprt, nic si nepametam...v tychto dnoch uz treti sen co som si nedokazal vobec zapametat. Dnes akurat viem ze bol velmi dlhy, pracoval som v nejakej tovarni...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára