piatok 30. novembra 2007

Vyprazdnenie

Zas sa mi nahromadili nejake zaujimavosti a veci na smiech i plac takze prinasam urodu...
Ukaz pycu krasna pesnicka, som zvedavy na ten film z ktoreho je.

Mensi trapas v spravach CT...guten aaaabeeend hahaha :)

www.freerice.com - Zaujimavy projekt...dobre na precvicenie slovnej zasoby. Dostanete anglicke slovo a k nemu styri moznosti tiez v anglictine...ak spravne kliknete na to ktore je synonymom pripise sa vam 10 zrniecok ryze ktore udajne skutocne poslu detom do krajin tretieho sveta.

www.justintopolsky.com - len som v nemom uzase kukal...neskutocne...to je uplny *****.

Zaujimavy clanok o upravenych fotkach...aj niektore odkazy pod clankom velmi zaujimave!
Napr. www.worldsfamousphotos.com pekne notoricky zname fotografie.

Tipek z nemecka si prerobil tank na motorku...tvari sa tak stastne...neviem ja som sa na tom zasmial.

Originalne vytvory z papiera, fakt pekne.

Sialeny DJ.

ziza.ru a spynet.ru - konecne som nasiel nieco podobne ako uz nefungujuci rynet.ru. Pekne obrazky, videa...ruske stranky takze si mozem precvicovat azbuku trochu.

Najoriginalnejsi svadobny tanec - toto je fakt pecka, pozrite cele...ozaj dobre!

Fotky roznych napodobenin - fakeov. Dostala ma uplne ta cokolada tri medvede so styrmi medvedmi na obale...alebo Dio a Gomez :)

Vianocne maciatko...pekne, mile...rozmyslal som ze si to dam ako zvonenie ale nechce sa mi ale tak do vianoc este cas.

Shark Attacks Whale - TO NAJLEPSIE NA ZAVER - kliknite tam na enter a uvidite utok zraloka na velrybu...u mna nasledoval strasny vybuch smiechu, toto patri urcite medzi TOP videa :)

Hm a toto som chcel dat ako samostatny prispevok ale je to v podstate tiez k teme takze to dam sem - uz nikdy nebudem zrat tie shitne lacne parky! Prinajmensom nie polosurove...

2 komentáre:

  1. To sa ti podarili, dobré výbery
    že spynet perfektná stránka, budem sledovať odteraz a preposielať do halbota :)
    ten tanec svadobny, heh
    a veleryba :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa este viac pozdava ta ziza.ru
    Este sledujem aj http://englishrussia.com/ to uz je troska nieco ine ale tiez zaujimave.

    OdpovedaťOdstrániť