piatok 22. februára 2008

Earthlings

Neviem co k tomu napisat, nuz...tento film by si mali ludia pozriet. Niektorym by to mozno trochu otvorilo oci. Nie som ziadny vegetarian ani ochranca zvierat ani nic podobne...len co je moc to je moc, to zbytocne utrpenie a tyranie je nechutne, hlupe a neludske. PRINAJMENSOM stahovanie zvierat z koze za ziva kvoli kozenym vyrobkom a tyranie zvierat v cirkusoch, rodeach ci zapasoch su totalny nonsens. Mna teda tento dokument nejako zvlast nesokoval, bol som si toho vsetkeho vedomy aj predtym...ale je to take ehm "pekne" zhrnutie. Slabsie povahy si zoberte kyblik na grckanie alebo si robte pravidelne prestavky na rozdychavanie.
Pozrite si film na google videos.
Info na csfd.
Mimochodom pekna myslienka, ze keby sme si museli zvierata co jeme sami zabit boli by sme vsetci vegetariani. Ja by som s takym niecim kludne suhlasil, ja by som vegetarian nebol - mam to otestovane.

Ako expert v oblasti roznych oblasti teraz prejdem k moznosti riesenia problemu. Riesenie celej situacie zleho zaobchadzania so zvieratami je velmi, skutocne velmi jednoduche! Ziadne riesenie neexistuje.
Trh je nieco fascinujuce, vsak?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára