nedeľa 13. apríla 2008

Father Ted

alebo Graham Linehan je genius!!!Nemam moc v oblube serialy...na pocitaci som sledoval iba flying circus, it crowd a black books - za to vsak niekolko krat dokola. Kedze mam teraz, da sa povedat ze celkom volno - no teda az na nejake skusky a nejaku tu statnicu no ehm rozhodol som sa ze pozrem nieco dalsie. Na internete niekto odporucal Father Ted tak som sa do toho pustil. Prvu seriu, cize prvych 6 epizod som zhltol naraz. Uplne super, sialeny humor - take mam rad. Pripomina to vyssie uvedene serialy a nie nahodou! Ono totizto reziser Graham Linehan stoji aj za it crowd, black books + celkom srandovnom velkovlakovi, co chodieva na CT a je to akysi nastupca monthy pythons. No, ja som si teda pana rezisera pridal do mojho top panov reziserov. Vsetko perfektne serialy, velmi velmi silno odporucam popozerat!!!

2 komentáre:

  1. Father Ted, IT Crowd i Black Books jsou naprosto super seriály :-))) Graham Linehan je Buh :-)
    Hezky den preje Aleko

    OdpovedaťOdstrániť