piatok 4. apríla 2008

Teoria relativity

Idem tu publikovat jednu moju teoriu, o ktorej som prednedavnom rozjimal. Stal som vonku a okolo mna lietali nejake vtaky... ...a mna napadlo ze co keby namiesto nich okolo lietali napr. chleby? V prirode je predsa mnozstvo bizarnych zivocichov, napr. tie splostene, svetielkujuce obludy co ziju uplne na dne oceanu...alebo nejaky hmyz ci mikroorganizmy...vyzeraju strasne divne ale my sme tak nejak zvyknuti ze su divne. Nasich najznamejsich cicavcov a vtakov sa to ale netyka, tie vyzeraju celkom normalne.

No a co keby to tak nebolo? Keby sebou napriklad namiesto datla mlatil o strom hot-dog, jelen vy vyzeral ako vyprazany syr s hranolkami, miesto vrabcov by lietali zemle s pastetou a sunkou. Pripadalo by nam to divne ale by sme si to ani nevsimli? Samozrejme myslim situaciu keby to tak bolo odnepameti, ne ze zrazu by zvieratka zacali vyzerat ako jedlo.

Fuha malokto asi pochopi ako som toto myslel, ale mozno... Proste som rozmyslal ako hodnotime vyzor, ci je to iba nieco relativne...alebo by nam take nieco aj v "prastave" pripadalo divne? To je na dnes vsetko mile deti, s pozdravom vas jezisko.

2 komentáre:

  1. dnes ti to dajak ide, vtipne haha, tie divne veci poznam
    a tote jedla, ako uchylak, glupi, salene toto

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nenapadlo ma to dnes, napadlo ma to este tu
    http://knoxville.bloguje.sk...e.php
    pri pozorovani vychodu slnka a nasavani...atmosfery.

    OdpovedaťOdstrániť