utorok 8. apríla 2008

Motorola Razr - pokazeny displej?

Sestre sa pokazil telefon...motorola raz...displej vobec nesiel takze sa nedal vobec pouzivat. Telefon uz davno neni v zaruke a v servise by si mozno vypytali aj viac ako ten telefon stoji takze som trochu pogooglil.A prekvapivo rychlo nasiel prekvapivo jednoduche riesenie!
V tejto diskusii, siesty prispevok - vyzera ze sa chalan vyzna a dokonca napisal ze je to super easy to fix, co viac chciet? Nasiel som dokonca aj paradny foto navod takze ostalo uz len kupit srobovaciky T5 a T6 aby som telefon dokazal otvorit. Cela investicia bola teda 75 korun za srobovaky. Na prvy krat displej siel len chvilu...na druhy pokus vobec...na treti to naskocilo a telefon normalne ide.
Normalne mi to spravilo radost! Bodaj by sa viac problemov dalo riesit takto jednoducho iba s googlom, vyhol by som sa dlhym cakacim dobam a velkym poplatkom v servise...

2 komentáre:

  1. sa mi paci taka svojpomoc
    go go gadget screwdriver

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano a zabudol som spomenut ze je to take strasne trendy, byt \"geek\" a pouzit \"gadget\"...citil som sa strasne cool...

    OdpovedaťOdstrániť