pondelok 18. júla 2005

Ani komare ma nechcu...

Cez vikend som zazil naozaj velke sklamanie.Bol som znova v lese oddychovat - velmi som sa tesil najma na komare, chcel som vyskusat jednu radu od sadistickeho citatela. "Nechat komara aby zacal cucat krv a pri mieste vpichu stlacit kozu co vytvori spatny tlak, takze exploduje." Bol som na tom istom mieste kde ma minule tak dostipali - bolo teplo, blizko bola voda skratka idealne podmienky. Nepostipal ma ani jeden jediny. Tri na mne pristali a obzerali si zily ale ani jeden nezacal. Nechapem, mozno nejakym sposobom tusili moje zle umysly. Prvykrat v zivote som sa vracal s lesa sklamany ze ma nechceli stipat komare.
Lietal okolo mna srsen, aj mi siel pristat na nose bol uz asi 2 cm daleko ale s tym by to asi neslo, to som radsej neskusal. No skoda, snad nabuduce - drzte mi palce.

8 komentárov:

  1. milan milan ty nevies co zo sebou?mat tak tvoje problémy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A co tvoje problemy??? Robis vedu z malovania jedneho bytu, uz tyzden iba o malovani hovoris a vyhovaras sa nan furt...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milan nebud vztahovacny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pockaj ked najdem slovnik cudzich slov

    OdpovedaťOdstrániť
  5. inac milan akoze sorry ale dnes som roznasal letaky a ked som bol vo vchode a hadźal tak ma isli zozrat komare uz som skoro zomrel a ty si chces len tak z pici testovat ci komar praskne alebo nie a nechat sa stipat a byt nasraty ze si bool v lese a nic ta nepostipalo pridi tu ku nam my tu mame moravu takze kludne len tak sa poprechadzaj nech ta teda postipaju ked to tak chces.ale mne to pripada jak daka uchylka sa tesit na komare.to iba tak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. akoze ja som to uz skusala s tym prasknutim..a veru...zlaknu sa ta ze sa k nim priblizujes rukou a odletia...
    a ked ti len spravne komare xybaju co ta riadne pokusu..ziadny problem..bez podvecer k xorvatskemu ramenu v petrzke..je ix tam jak nakakanyx...

    OdpovedaťOdstrániť