nedeľa 3. júla 2005

Reklama na ford

Dooost dobre, toto by malo vedet kazde auto...Video
Je to z tohto blogu ktory ma aj dost vtipne motto :  Kdysi jsem býval velmi namyšlený, ale ted už jsem úplne bez chyby!
:)

3 komentáre:

  1. Hezke, ja se podobne bavim i u amer. reklam, jsou prevazne napadite, obrovsky smesne, asi jako ten Ford, tady ovsem nic takoveho nejezdi. Pripomina mi to navstevu amiku, kdyz jsem byl zrovna na netu a koukal na auta. Byli v soku co to za kraxny jezdi v evrope. No, z jejich pohledu to opravdu krabicky jsou, k tomu jeste ne zrovna lacine...
    Jinak tady zacinaji pomalu mizet klicky k zapalovani (k startovani)a nahrazuje je knoflik a dalkove ovladace na vse, uz jsem o tom psal...
    http://www.lexus.com/2006gs_launch/index.html?s_ocid=20104

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ..klikni si v menu na DEMOS a vpravo ve sloupci od SMART ACCES dolu... jsou to drobnosti,ale k pohodli jizdy, tak jako ty svetla co kopiruji zatacku atd...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja ako paranoik mam z takych elektronickych klucikov a somariniek trosku strach - mam pocit ze to zlodeji iba rozkoduju a ktovie co mozu robit s mojim autom. Okrem toho minule som pocul o nejakych virusoch pre navigacny system v aute - cez bluetooth sa to ma sirit...no a si predstav ze by bolo nejako mozne naburat sa do tych cruise control a pre-collision systemov a nejak ovplyvnovat brzdu a plyn. No ja skratka z tychto novych vynalezov nemam dobry pocit.
    Samozrejme tie svetla vyzeraju dobre, to moze byt uzitocna vec.
    A parkovacieho asistenta a zadnu kameru by som si tiez do auta dal ale iba nejako tajne aby sa mi nesmiali ze to je iba pre zeny co nevedia parkovat :)

    OdpovedaťOdstrániť