štvrtok 28. júla 2005

Sin City

Pacilo sa. Velmi... Je to "ine" ako filmy co som doteraz videl. Ale fajn. Ziadny komix som v zivote necital ale sfilmovany komix sa mi pacil. Tu je nejake info na csfd. Myslim ze urcite stoji za pozretie, ti co maju radi tarantina a jeho styl si pridu na svoje. Keby mi niekto povedal ze tarantino to reziroval cele kludne by som uveril. Zaujimalo by ma ktoru cast konkretne ma na svedomi...
                      
UPDATE: Tak som sa prave dozvedel ze to bola scena ked Clive Owen ide v aute s mrtvym policajtom a zda sa mu ze spolu kecaju. Plus este dalsie zaujimavosti ako napriklad ze Tarantino sa vo filme objavi v poviedke That Yellow Bastard kde sedi za barom vedla Marva alebo Miho pouziva ten isty mec ako bol v Kill Billovi...
Ak vas zaujimaju dalsie veci tak tu je Fanusikovska stranka o Sin City.

5 komentárov:

  1. skvele,skvele,skvele.
    Videl som to v kine,na divixe, tesim sa na dvd. Som zvedavy, aky bude dabing. Stavnaty ako sa obcas podari?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak dabing, to je jedine na co zvedavy nie som. Dabingu sa vyhybam velkym oblukom. Ale maju tam byt nejake sceny ktore vo filme neboli pretoze nafilmovane boli uplne vsetky zabery tak ako boli nakreslene. Cize to moze byt zaujimave...
    Hlavne teraz ma napadlo, ze si neviem predstavit kto by nadaboval ten hlas rozpravaca ten pomaly, chraplavy - vies co myslim? To proste nenadabuje nikto, resp. nadabuje ale bude to trapne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nesuhlasim, pozri si klasiku Pulp Fiction, tam dabing predcil original. Cele to spracovanie, hlasky, jazyk.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. videl som - nevsimol som si :)
    ale pozrem este raz kvoli takemuto odvaznemu tvrdeniu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a sorry ale nechapem ako mozes take nieco napisat ze dabing predcil original. Miluji te hanybany a ceske nadavky to je proste odveci, to sa neda porovnat s originalom. Plus niektore hlasy sa mi dost nepacili hlavne ten velky neger marseille... takze nesuhlasim. dabing suckz!

    OdpovedaťOdstrániť