štvrtok 21. júla 2005

Mr. and Mrs. Smith

Dnes som pozrel film pan a pani šmitovci. Film sa mi maximalne nepacil, jednu hviezdicku dostal len zato ze som bol zvedavy na koniec a dopozeral ho teda (s utrpenim) az do konca. Myslim ze takyto film musi nastvat kazdeho kto ma aspon trochu skusenosti so zbranami. Mozno 50 kuklacov pohodlne vystrielaju, dobiju a podrezu dvaja ludia. Strielaju do stran, dozadu barsjako bez mierenia a kuklacov pri tom triafaju presne do krku kedze kuklaci mali nepriestrelne vesty. A dalsie a dalsie podobne sprostosti. Pre mna absolutne debilny film. Ked chcete vidiet romancu dvoch sialenych zabijakov kuknite si radsej Natural born killers.

Zajtra si chcem pozriet Sin City. Nejako mi uslo ze to reziroval aj Tarantino takze to je povinnost. Snad to bude lepsie...

2 komentáre:

  1. neviem uz, mozno aj hej ale nejak mi jej kozy v pameti neostali. V pameti mi ostal akurat ten jej trapny akoze strasne drsny vyraz tvare no proste prepadak pre mna uplny.

    OdpovedaťOdstrániť