streda 6. júla 2005

Kralovstvo nebeske

Od tohto filmu som nejak automaticky strasne vela ocakaval. Ved predsa Ridley Scott...Black Hawk Down, Gladiator...to musi byt pecka, velkolepe, uzasne. Ale sklamal som sa.http://www.tenzor.cz/zajeby/blog/178906.jpgMne sa to teda absolutne nepacilo. Pre mna velkolepy, blbo spraveny nezmysel. Bohuzial.
Nezmysel ako samotne kriziacke vojny. Co sa mi nepacilo? Tak napriklad : nudne, orlando bloom je uplne onicom nieco ako pitt v troji - takyto herec v takej ulohe to len zeny moze potesit tam ma byt tvrdy chlap kurva a ne sladky chlapcek, chybala nejaka poriadna bitka nieco co by som si zapametal, posledna bitka - efektne vybuchy fuj, striekajuca krv onicom a hradby ktore vyzerali ako z lega fuuuj a samotny blby dej : kovac sa 10 minut pobije s fotrom a zrazu je z neho skvely bojovnik, super vodca a neviem co... Sklamanie, velke sklamanie :(
Co ma fakt prekvapilo tak tento nazor nemam iba ja ale aj ludia napr. na csfd alebo imdb nehodnotia film nejako extremne vysoko. Ja som nejak prepocul tie zle recenzie a pocul iba chvaly, mozno preto ma to tak prekvapilo. No nabuduce budem vedet ze dobry reziser neznamena hned dobry film.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára