streda 3. augusta 2005

2 polhodinove zlavnene

V skorych rannych hodinach, priblizne o desiatej som sa vybral z domu na zastavku.Cestou som sa zastavil v stanku kedze elektricenka mi uz vyprsala tak som si chcel kupit listky.
Ja : Dobry den, 2 polhodinove zlavnene.
Predavacka : Mame uz zavrene, iba do desiatej mlady pan - do desiatej. (Bolo 10 : 04 a mala normalne otvorene a sedela tam a tvarila sa ze predava) Ale obsluzim vas ked som tu.
Ja : V duchu som ocenil jej ochotu, sebazaprenie, silnu volu a tuzbu pomahat druhym.
Predavacka : Takze co to bude?
Ja : Dva polhodinove zlavnene.
Predavacka : Zlavnene?
Ja : HMMM!!!
Predavacka : 18
Ja : Vytahujem drobaky ktorych som sa chcel uz davno zbavit, 16 sk v dvojkorucnach a dve jednokoruny.
Predavacka : Vyplesti na to oci jak keby v zivote nevidela poondiatych 8 dvojkorunacok a dve jednokoruny a zahlasila ze keby to vedela tak ma ani neobsluzi.
Akoze no comment nic som nepovedal slusne som pozdravil a odisiel. Nabuduce ale ked budem mat drobne tak viem kam ich mam ist minut. Poprosim vas tiez, ked potrebujete minut drobne spravte tak v stanku pri mojom dome. Teta sa isto potesi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára