sobota 6. augusta 2005

The Jacket - Zvieracia kazajka

Dopozeral som to a rozmyslal zaco by som strhol hviezdicku ale neprisiel som na nic. Takze *****! Velmi sa mi to pacilo. Myslim ze ked sa vam pacil The Butterfly Effect bude sa vam pacit aj The Jacket. Je to nieco podobne. Ta ista tema v podstate. The Jacket sa mi ale pacil viac - zaujimava hudba a aj pribeh taky ze som do poslednej sekundy nevedel na com som a hltal kazdy zaber. A dalsie plus - nehra tam ziadny Ashton "Kelson" Kutcher ale PAN HEREC Adrien Brody. Fajn film, odporucam.

3 komentáre:

  1. ashton kutcher je nahodou ZLATY!!!!!!!
    :(
    Sice ma taky vymletucky prejav, ale je zlaty a nemusi kazdy film ktory si clovek pozrie byt uplen super seriozny...... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vymletucky zlatucky pako...ano to suhlasim ale to neznamena ze je dobry herec, skor to znamena ze je hrozny herec

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano prave som dopozeral ten film ano je podobny z buterfly effeckt myslim si ze v the jacket boli niektore sceny nie tak hororove ako v buterfly a preto sa mi ten film trosku inak chapal.s tým ze nevies na com si pocas filmu totalne suhlasim tiez som niekdedy nerozumel ale potom to dalo vsetko suvis.tak som uz vedel.no a ohladom toho herca kt.hra v buterfly efekt tak podla mna sa viac hodi na komedie
    (s ktorymi to zacal) a nech sa netrepe do filmu kde ho kazdy bude poznat ako komika a ide pritom o vazny film.viete si predstavit film kde bude hrat fredo pytlik z pana prstenov?kazdy sa na ten film bude hned podla herca pozerat ionym smerom aspon ja to tak niekedy vnimam.

    OdpovedaťOdstrániť