pondelok 22. augusta 2005

Gaydalf

Prave som sa v nejakom tom zenskom casopise docital ze herec co hral Gandalfa sa netaji svojou homosexualitou. gaydalfDalej tam bolo napisane ze sa herec netaji svojim obdivom k futbalistovi Davidovi Beckhamovi. Je to podla neho prekrasny muz s prekrasnym usmevom a pre neho predstavuje ideal krasy.
No neboli by spolu chutnucki? (Sem mal prist grcajuci smajlik ale nechce sa mi ho hladat.)

3 komentáre:

  1. ja som sa to tiez dozvedel az pred par tyzdnami (tiez o Beckhamovi, ale v SME), ze Ian McKellen (Gandalf) je teply, ale bola tam rozhodne jeho lepsia fotka, takze dat tam fotku s bradou a neviem cim po maskerni je trochu od veci, a to ze vie o niekom povedat ze je pekny a ze sa mu paci nic neznamena, to viem povedat aj ja o kopci ludi s ktorymi nehrozi ze by som nieco mal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Preco by to bolo odveci pre mna je to gandalf inac ho nepoznam a basta. A ked chlap o chlapovi povie ze je jeho ideal krasy tak to pre mna teda nieco znamena...brrr

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fuj buzerant Gandalf Točko jebnuty :-)

    OdpovedaťOdstrániť