nedeľa 21. augusta 2005

Koťátka

Zopar viet k vikendu. Aby tu dnes neboli len zle spravy tak sem pridam aj nejake dobre. Tak napriklad bol som cez vikend zas v horach. Pobehovali nam po dvore tri maciatka - este sa bali ale aspon jedno sa dalo spoza plota odfotit.
koteToto je prave to najskaredsie, flakate a na fotke vyzera starsie - v skutocnosti su uplne male a zlate. Dalsia dobra sprava - komare tentokrat prejavili zaujem o moju krv ale finta so stlacenim miesta vpichu a naslednou exploziou komara absolutne nefunguje. Takze som ostal pri mojej klasickej metode - mrzacenie alebo boj o prezitie a vychutnaval si pohlad ako si komare sami trhaju nozicky.
Dalsia vec - mame doma notbuk takze som si mohol pozret dvd aj na dedine na konci sveta. To je pre mna najlepsia sprava poslednych dni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára