sobota 6. augusta 2005

Videli ste uz?

Bezdomovca ktory necha 12 korun tringelt za rozok a tri piva??? Ja ano dnes rano. Naozaj zvlastne. Zaujimalo by ma co tym sledoval.

4 komentáre:

  1. ze je niekto bezdomovec este neznamena ze je bez penazi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ja som rozmyslal cim ma napchaty ten vozik co za sebou tahal...urcite peniazmi!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chalan skusal si niekedy zobrat je to celkom squely job a tych 12 korun mas zachvilku vyzobranych to je vazne minimum... nehovorim ze bezdomovec sa prehrna v peniazoch ale 12 sk nie je extra polozka aj tak by ju prechlastal asi uz nemal na 4. pivec tak sa na svojich poslednych 12 sk vyjebal...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. On nevyzeral moc zeby zobral...to bol taky co chodi po kontajneroch a vybera nejaky papier alebo kovy do zberu. Neviem si predstavit zeby sedel niekde a zobral lebo brutalne smrdel a ludia by ho obchadzali na 10 metrov.

    OdpovedaťOdstrániť