štvrtok 29. júna 2006

Obed

Prave som dojedol vlastnorucne pripraveny obed a som uplne nadseny ako sa mi to podarilo, davam sem teda recept. Takze recept na zdravy a lahky obed, vhodny aj pre zaciatocnikov, chudobnych studentov ale aj labuznikov, prezidentov, polovnikov, rybarov, zahradkarov aj skautov.

Recept vznikal tak spontanne ze som hadzal vsetko co som nasiel v chladnicke na panvicu.

Takze postup :

Na panvicu hodime slaninu, cibulu, papriku, uhorku. Nechame to tak pseudogrilovat, pridame olej lebo sme dali menej slaniny a uz sa nam ju nechce zas krajat.
Dalej najdeme v chladnicke nejake nedojedene zemiaky tak tam dame aj tie. Pseudogrilujeme to dalej, ked to pekne vyzera a vonia tak to dame na tanier.
Hladame v chladnicke dalej. Nachadzame parky tak ich chirurgicky upravime aby nepraskli a dame ich na panvicu tiez. Nechame ich tam az kym nevyzeraju chutne. (Samozrejme ze ich sem-tam obraciame)
Parky prihodime na tanier a aby nam nahodou neklesla hladina cholesterolu spravime si este na panvici jedno-dve volske oka a polozime ich navrch.

Dobru chut!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára