utorok 20. júna 2006

Spomienky na detstvo s youtube

Uz viac krat som sem daval rozne videa z tejto stranky ale nikdy som sa nepozastavil pri tom aka je ta stranka genialna a uzasna :) Pokial youtube.com este nepoznate tak sa tam URCITE zajdite pozriet. Skuste do kolonky na hladanie napisat meno oblubeneho interpreta (alebo hocicoho ineho, rozne sportove videa, zabava jednoducho vsetko) a urcite budete prijemne prekvapeni! (Popripade mozte skusit aj velmi podobnu stranku video.google.com)
Po zaregistrovani na youtube.com sa vam naskytnu dalsie moznosti a funkcie no jednoducho skvela stranka a este k tomu zadarmo...no klobuk dole.

Ja som tam dnes stravil hodnu chvilu prezeranim si videi od sepultury. Takze ak chcete vidiet co som pocuval na zakladnej skole (a pocuval by som dodnes keby Max Cavalera neodisiel a nevzali za spevaka nejakeho opiciaka co nevie spievat) tak nech sa paci.
Je ich tam plno ale vybral som len tieto najoblubenejsie :
Policia
Orgasmatron
A napokon snad prva pesnicka ktoru som od nich pocul a hned sa do nej zamiloval :
Beneath the remains sice v strasne nekvalitnej live verzii ale co uz. Aj tak som si pekne zaspominal ako mi spoluziak na zakladnej skole doniesol uzasne cd s uzasnou lebkou na obale po vlozeni do cd prehravaca zazneli uzasne gitary, bubny, spev a ja som nechapal co sa deje. V zivote som nic take pred tym nepocul ani nevidel. To bolo moje prve stretnutie s kralovnou death metalu a vtedy som objavil caro tvrdej hudby :)

                       

9 komentárov:

  1. niečo hrozne no comment

    OdpovedaťOdstrániť
  2. death metal ??? to tazko knoxi...inak suhlasim Sepulturu mam tiez rad (roots bloody roots:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja sice tym skatulkam a zanrom nerozumiem ale sepultura je urcite death...resp. bola.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lubo : Dalo by sa povedat aj death/thrash ale viac death :) Fakt najdi si to niekde na nete a to \"kralovna death metalu\" som si nevymyslel sam...to sa tak hovori takze nieco na tom musi byt...

    integra : preco? tebe sa to snad nepaci? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no ja som hudobne presal uz vsetkym okrem deeathmetalu a metalu a takym onym veciam a bojim sa ze aj to raz pride... ale tak hadam ze ne.... ale ak mam byt uprimna nemala som odvahu si to pusistit, a sa mi aj nechcelo tak nekedy inokedy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak pozbieraj odvahu, pusti a mozno sa ti to zapaci - prefarbis si vlasy na cierno, nakupis nejake cierne handry, budes nosit kanady a odkusovat hlavy mackam, atd...
    Neboj pusti to :)

    OdpovedaťOdstrániť