pondelok 12. júna 2006

Tento tyzden mam snad posledne dve skusky

A samozrejme nestaci ze je teplo jak svina a nechce sa mi ucit ale este k tomu musia byt aj majstrovstva sveta vo futbale a kazdy den aspon jeden must see zapas...fokUz minule som pisal jak sa tazko uci ked je v telke vzpieranie a hokej. Teraz zas futbal...fakt ze toto letne skuskove sa mi ale vobec nepaci, zimne sa mi zdalo lepsie. Zas ale tazku hlavu si z toho nerobim, dobre viem co je pre mna dolezitejsie. MS su raz za 4 roky a skuskove dva razy do roka takze sledujem futbaaaaaal!!!
Jo a este jedna fajn stranka o MS - www.chello.sk/Spravy/_port/MS_2006/
Poslali mi mail ze sa mam pozret, zvycajne teda lepsie povedane nikdy na reklamu neklikam ale na toto som klikol a oplatilo sa, pekne a prehlade - paci sa mi to.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára