pondelok 19. júna 2006

Poziar v Matadore

Nafotil som ako to tu vyzeralo...spociatku pekny kudol dymu ako tornado, potom uz obrovsky hnusny mrak ktory sa valil na petrzalku + ktovie ake svinstva tam horeli takze som na noc radsej zavrel okna. Jo a neopovazte sa tieto skvele reportazne fotky pouzit bez mojho zvolenia!!!Inac celkom dobre sa na to pozeralo jak to horelo...

    

 

3 komentáre:

  1. juj, akurat som nemal vtedy fotak, mohol som tiez porobit fotky. Ked zapadalo slnko to bol pohlad, v jednej rovine domy, nad tym sa tiahnuci dym a potom farebna obloha- \"krasa\"...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm pri zapade slnka to neni zly napada, preco ma to nenapadlo? Asi ma znicilo to horko vtedy...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no (-: hej- to horko, asi preto sa mi tak dari v uceni, hehe

    OdpovedaťOdstrániť