nedeľa 23. júla 2006

Dalsi mrtvy disk

Potvrdilo sa to coho som sa obaval a umrel mi uz treti disk. Uz treti maxtor a uz treti krat sa z neho nepodarilo zachranit vobec nic.160 GB dat teda v prdeli. Fajn...velmi ma to potesilo. Jedina utecha je ze ho este mozem reklamovat - dalsi maxtor uz ale nechcem ani zadarmo! Pravdepodobne zoberem Seagate. Dufam ze uz tym prelomim moje "harddiskoveprekliatie" a bude slapat dlho.
Hm tento prispevok je vlastne len take moje zdoverenie, prezivam teraz tazke obdobie :) Kto uz niekedy prisiel o disk to asi pozna...

8 komentárov:

  1. Hlavně, že jsi nepřišel o život.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To nie, ale kedze tam boli napr. aj rozrobene videa z kamery tak sme prisli o dost zvecnenych udalosti zo zivota :(
    Ale kedze to je uz treti krat tak si nejak na to zacinam uz zvykat...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vidim, ze mas pech nejen na HD. Hm, neprijemne. Jo a co jsi provedl s bonzajstromem, hah?? Nahledl jsem do tveho fotoblogu a koukam porad te to foceni a hlavne ehm, \"rozlicna temata\" bavi :))))Lzicka ujde...
    Ok, prima den do SK !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zdravim po velmi dlhej dobe...zas bezpecnostna zmena adresy alebo si uz prestal pisat nadobro? :)
    Bonsaj dopadol tak nejak ako disk, uz ziadny bonsaj neni. Chcem zohnat nejaky ihlicnaty dufam ze ten mi vydrzi dlhsie ako dva listnate doteraz, potom asi rubriku slavnostne obnovim...
    Prima den do jú es ej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ne mily Knoxi, u mne je vse ok. Psat by bylo o cem, ale nepisu zatim nikde nic. Kdyz ctu co se vsechno kolem a kolem deje, jak kdo koho oblbuje, za jakym ucelem atd. Vis jak clovek starne posuzuje veci jiz trochu jinak. Asi vahaveji, mozna v sirsich souvislostech, snad premysli vice, nebo se o to alespon snazi, ledasco pochopit. To co by stalo za tvrdou reakci, zase asi nestoji za ty nervy, nebot spoustu veci zmenit bohuzel nelze...takze jsem mnohe hodil za hlavu, radeji trochu jezdil, kochal se prirodou a zcela \"obycejnymi\" vecmi v ni. Jednoduse receno si vymyvam mozek po svem a nepotrebuju k tomu, ehm.... :))))) Cast z toho muzes videt v odkaze. (rad uvitam hodnoceni)Skoda stromecku...Kazdopadne se budeme tesit na tu novou rubriku.
    Uspesny den do SK a vetsi kliku na HD !!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jo diky, albumy pozeram pozeram...hodnotit ja si nejak netrufam, ale ked chces hodnotenie tak odporucam niektore najlepsie fotky davat do nejakych galerii napr. ja davam sem
    http://galerie.zive.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja si pamatam na den ked som prisla zo skoly isla zapat pocitac a zistila som ze ziaden pocitac(ja to volam bedna) neni a tlacila som len do marneho vzduchu... nieco s HD sa \"POSRALO\" a s nim odisli fotky vsetky moje maily v ktorych som mala cele historiu pomaly a neviem co vsetko, skratka cela rodina z toho nechapala..., ked som si tak prechadzala o co som vsetko prisla tak normalne kriza identity.. odvtedy ma brat nuti robit si pravidelne zalohu a konci to u mna tym, ze ano v lete to budem mat cas... lebo kazdy mesiac to je nonsens... a aj tak moj HD je nesmrtelny ja to citim... ale asi tie veci co tu mam az tak moc nepotrebujem.. hm.......
    inak neuvazoval si nad tym ze nebudes tyrat bonsaje a kupis si radsej ine zvieratko?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak toto nebolo od teba ani trochu pekne, to bolo dost necitlive...velmi sa ma to dotklo a urcite aj bonsajov, budu ta v noci strasit duchovia mojich nebohych stromcekov :(((

    OdpovedaťOdstrániť