streda 5. júla 2006

Vcerajsi den

Uz dlhsi cas som sem nenapisal taky typicky dennickovy zapis, jednoducho aky som mal den. Teraz tak urobim. Bohuzial su veci o ktorych sa tu nezmienujem aj ked blogujem anonymne takze tu nenapisem vsetko. Ale aspon nieco no... Vcerajsi den bol fajn. Velmi fajn, proste jeden z tych lepsich. Ale vobec to tak nemuselo byt.
Zazil som vcera na vlastnej kozi nieco ako butterfly effect. Bol som v situacii ked sa niekolkych sekundach vplyvom asi nahody alebo (ne)stastia mohlo dat do pohybu ohromne kvantum veci ktore by myslim velmi ovplyvnili moju buducnost. Negativne.

A ja som sa toho bal...
Asi, teda urcite ako este nikdy predtym. Velmi zvlastny, zaujimavy pocit. Tazko to takto opisovat, sotva to pochopi niekto kto to nezazil.

Veci sa dali do pohybu ale pozitivnym smerom. Mal som pocit ako pri hode kockou, ked padne parne cislo bude to jeden z najhorsich dni v zivote a ked padne neparne bude to jeden z najlepsich. Neviem ci sa da pochopit ako to myslim...to je fuk no...padlo neparne a den bol super.


Dost bolo vaznosti, teraz nieco uplne ine zo vcerajsieho super dna. Celkom som sa na tom bavil a dlho nad tym uvazoval. Skuste si predstavit zeby zrazu neexistovali mosty. Ziadne mosty a nikto kto by prisiel na to ze z jedneho brehu na druhy sa da dostat pomocou mostu. Viete si predstavit svet bez mostov?
Najma pre ludi zijucich v meste ktore sa rozprestiera na oboch brehoch rieky, napr. Bratislava je to urcite zvlastna predstava. Vsetky tie rano a podvecer upchate mosty by zrazu neboli a auticka by sa museli dostat na druhy breh nejako inak.

No mna celkom bavilo nad tym uvazovat ale mohlo to byt sposobene teplom, adrenalinom a dalsimi faktormi a mozno sa to vam bude zdat ako blbost :)

Uvedomujem si ze tento prispevok je prinajmensom zvlastny, divny...ale taky bol aj ten den, verte mi...a tak sa teraz aj citim.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára