streda 12. júla 2006

Tetovanie

Davam sem dve najzaujimavejsie stranky o tetovani co som v zivote videl a na zaver vysvetlujem aky vztah k tetovaniu mam ja. Tak ak sa vam paci tetovanie tak kliknite a pokochajte sa. http://www.boristattoo.zalaszam.hu/galeria_boris_e.html
Toto je galeria nejakeho madarskeho tatera. Bezpochyby to najlepsie co som kedy videl, kebyze sa niekedy dam tetovat tak asi za nim vycestujem. Neskutocne! Odporucam najma galeriu REALISTIC a REALISTIC PORTRAIT.Podla mna uplne neuveritelne prace...

http://www.ne.jp/asahi/lucky/angel-wing/torigoe.htm

Toto su yakuza tetovania. Su urcite zaujimave najma kvoli tomu ze : "Yakuza kanu se vytváří postupně,podle zásluh,a to zejména kriminálních.Podle typu skutku,který vykonáš,získáš nejen nárok na plochu tetování,ale také na motiv.Nejjemnější je Flora,pak Fauna,a pak teprve jiné neživé věci.Vrcholem je ďábel,za likvidaci významné figury konkurenčního klanu."
Po precitani tohto vysvetlenia na jednom fore som sa na yakuza tetovania zacal pozerat uplne inac. No proste je to nepochybne zaujimave. To by aj stacilo k tomu...

A co ja a tetovanie? Aj ked sa mi neskutocne paci nemam zatial ziadne. Z dvoch dovodov.

1. Nemam peniaze
2. Nemam motiv

To prve sa da v podstate lahko a rychlo vyriesit ale to druhe mozno nevyriesim nikdy v zivote. Jednoducho neviem o nicom co by malo pre mna tak velky vyznam zeby som si to dal vytetovat na cely zivot.
Pokial druhy problem nevyriesim tak som neni ochotny sa dat tetovat aj napriek tomu ze sa mi to neuveritelne paci.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára