utorok 11. júla 2006

Frappe

Kedze v takomto horku sa neda rano pit normalny caj alebo kava skusal som si robit frappe.frappeSiel som podla tohto receptu. Na mobil fotke vlavo mozte vidiet ze to frappe aj celkom pripominalo takze myslim ze sa mi to podarilo.
Akurat nejake moje vylepsenia :
- dal som dve kopcovite kavove lyzicky ale stacilo by asi len jedna
- cukor moznoze aj viac ako tie dve lyzicky

Mlieko som nemal plnotucne coz je blbe ale tak co uz, dalo sa to pit aj takto. Jo a tiez mi chybal kryt na mixer takze som nemohol mixovat uplne slobodne, inac by by to bolo viac napenene. Aj napriek tymto nedostatkom to ale bolo super, na rano mnam mnam.

Vcera som skusal zas ladovy caj, co vam tiez mozem odporucit - snad este viac ako kavu kedze je nepochybne zdravsi. Le Touareg (co je kvalitny zeleny caj Gunpowder  s marockou matou) som zmiesal (vynimocne) s cukrom a stavou s limetky. Zalial, nechal nejake 3 minutky vyluhovat a potom som to dal poriadne vychladit do chladnicky. Ale fakt poriadne - skusal som ochutnavat aj ked to bolo este vlazne ale neni to ono. Musi to byt fakt ladove, popripade si tam nasypte lad.
Jo a keby ste nahodou nevedeli kde kupit Le Touareg tak vam mozem vrelo odporucit obchod cajovydom.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára