pondelok 17. júla 2006

Hlavolam

Super hlavolam alebo logicka hadanka? Jednoducho zaujimava uloha ktoru musite vyriesit, previest skupinku ludi cez rieku. http://freeweb.siol.net/danej/riverIQGame.swf
Na zaciatku kliknite napravo na ten modry kruh!

Pravidla :
Naraz mozu ist len dve osoby, otec nemoze ostat ani s jednou dcerou bez pritomnosti ich matky, matka nemoze ostat ani s jednym synom bez pritomnosti ich otca, vazen nemoze ostat ani s jednym clenom rodiny pokial tam neni policajt, preplavit sa vedia len otec, matka a policajt.
Ludi vyberate kliknutim na nich a plt date do pohybu kliknutim na tie cervene gule.

A nevzdavajte to, trocha trpezlivosti :)

8 komentárov:

  1. vypotil jsem to, vypotil, ale klepu se jak osika .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To su uplne bezne priznaky...ja som sa na to chcel minimalne 3 krat vysrat a ist radsej hladat riesenie cez google :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no zas nejake mega zlozite to nebolo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiez si myslim, ze az take hrozne to zasa nebolo...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na chvíli odreagování dobré :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No chcel by som vas vy borci vidiet kolko vam to trvalo :) Zas netvrdim ze to bolo mega zlozite a hrozne ale pol hodinu som pri tom stravil (sice som pri tom aj chatoval a surfoval)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to je jasny, ze se najdou borci, pro ktery zas tak mega slozity neni.. .) takovejch je vzdycky dost .)

    OdpovedaťOdstrániť