sobota 30. septembra 2006

Cosmic Connexion

Dnes na stanici ARTE vysielali program pre mimozemstanov. Prostrednictvom satelitnej anteny vysielali signal na 45 svetelnych rokov vzdialenu hviezdu Errai. Zevraj by tam mohol byt zivot. Kusok z programu som zachytil...mozno poslednych 30-40 minut, neviem...
LINK Z toho malo co som videl by som si dovolil tvrdit ze to bola teda pekna volovina :) Rozmyslal som jake pocity budu mat pripadni mimozemski divaci. Kedze neviem ani slovo po francuzky (akurat "žutém") tak som mal mozno aj trochu vyhodu.

Kukal som na tie sekvencie a klipy a nechapal. Nejako som si ani nic z toho vyznamne nezapametal. Ak by som bol mimozemstan tak by som si asi pomyslel ze ti ludia dost fetuju...neviem pripadala mi ta prezentacia ako keby sme boli nejaki hipisaci. To ze moderatori to uvadzali nahi to este umocnilo. Lepsie povedane oni boli nahi ale nejakym sprostym efektom vykresleni na ciernobiele obrysy...no fuj. Fakt sa mi to nepacilo.

Celkovo to ale posobilo tak pozitivne, milo, umelecky...napadlo ma ze mimozemstania by boli pri pripadnom kontakte s nami asi dost sklamani. Neukazali im ako sa navzajom vrazdime, kradneme, podvadzame...neukazali im afriku, slumy, ghetta...zabijanie na blizkom vychode...neukazali im ze sme tak sprosti ze si nicime vlastnu planetu...nepovedali im ze v podstate nemozme vylucit ze v roku 2051 ked k nim signal doleti tu este vobec budeme zit. Mozno by boli prekvapeni ze by sa kludne mohli stat tercom utoku len kvoli tomu ze su ineho vierovyznania, ze maju ropu...viem si predstavit ako v spravach hlasia ze kruty mimozemsky diktator u ktoreho boli najdene zbrane hromadneho nicenia bol konecne zvrhnuty a uz nas viac neohrozuje...na planete bol nastoleny demokraticky rezim bla bla bla...

Ja by som bol k mimozemstanom uprimny a poslal im strucne : SME HOVADA, POZOR NA NAS!!! Uprimne, keby ste boli mimozemstania a vedeli by ste jake ludstvo v skutocnosti je - nevysrali by ste sa radsej na nas?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára